|
|
||||
|
||||
![]()
Ja en bij een koe ook maar dan andersom, rechstreeks!
|
||||
|
||||
![]()
Calibers zijn zuinige banden. Deze band was nog goed genoeg om een BNK te winnen.
|
|||
|
|||
![]()
Ik heb veel banden op uw auto zien staan, behalve die!
|
|
||||
|
||||
![]()
stond er de derde finale op in de pits
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Heel de zaterdag, Quali 3, A finale 2 en B finale 3 hebben die erop gestaan.
|
||||
|
||||
![]()
onze calibers waren na 3 runs "op"
moet nog iets te vinden zijn in de inserts dan cooper super foto,s
|
|||
|
|||
![]()
Welke inserts reed je dan? Ik had gewoon de standaard erin, heel de dag mee gereden en er is nog niet veel af.
|
|
||||
|
||||
![]()
Het is absoluut van belang dat de noppen gelijkmatig afslijten. Een caliber waar de middenrijen half weg zijn, en de zijkanten nog op volle lengte zijn, is waardeloos.
Ook meen ik gemerkt te hebben dat noppen op volle lengte beter werken als ze goed ondersteund worden door een hoge insert (pro-line 2 stage). En halfversleten noppen werken beter met een zachte insert, die moeten wat kunnen bewegen om grip te genereren.
|
||||
|
||||
![]()
we hadden de stock inserts er in smaller gemaakt als "wouter style"
banden gaan nog wel maar beste was er wel af wil er nog 1 afweken en een zachte losi er in frotten kijken wat dat doet verder geen probleem met de caliber heb er 2 gebruikt dat deden we met bigshots ook alleen kunnen we er nu nog een maand op trainen
|
||||
|
||||
![]()
gedurende de B finale 3 waren ze niet vaak in contact met de grond
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Is er veel verschil tussen een nieuwe en een die er nog nieuw uit ziet maar al pakweg 10 runs gedaan heeft?
|
||||
|
||||
![]()
Volgens mij niet.
|
||||
|
||||
![]()
dus eigenlijk moeten we velgen hebben die je los kan schroeven en dan na 3 runs zachtere inserts er in steken
pffff best moeilijk dat insert gebeuren
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|