|
#241
|
||||
|
||||
![]()
"Track open: 21 may and 28 may ( until 16:30, due to maintenance)"
bugger , i can't arrive early on saturday.. will it be closed from 16h30 until Sunday morning ? |
#242
|
|||
|
|||
![]()
Same here, but luckily the B4 is so good you don't need practise
![]() |
#243
|
||||
|
||||
![]()
It really depends on the weather, but if repairs have to be made the track will be closed around 16:30
__________________
|
#244
|
||||
|
||||
![]()
http://www.vananaarbeter.nl/werkzaam...g_naam=A59#ww1
Waar: A59 Zonzeel-Oss, Hooipolder tot Heusden Waarom: Opnieuw ingeplande reguliere asfalteringswerkzaamheden die in het najaar 2010 zijn uitgesteld in verband met slecht weer, Aansluitend worden de voegovergangen bij het viaduct Bokkelaren (nabij Maaspoort/Hambaken) opnieuw aangebracht. Wanneer: 20 mei 2011 om 20:00 uur t/m 23 mei 2011 om 6:00 uur Hinder categorie: Ernstige hinder Welke hinder: In het weekend van vrijdagavond 20 mei 20:00 uur tot en met maandagochtend 23 mei 05:30 uur is de A59 afgesloten van knooppunt Hooipolder tot en met Heusden. En de A59 is dicht vanaf Den Bosch-West tot knooppunt Empel. Verkeer moet rekening houden met lange omleidingsroutes en extra reistijd. Waar: A59 Oss-Zonzeel, Hintham tot Hooipolder Waarom: Opnieuw ingeplande reguliere asfalteringswerkzaamheden die in het najaar 2010 zijn uitgesteld in verband met slecht weer, Wanneer: 27 mei 2011 om 20:00 uur t/m 30 mei 2011 om 6:00 uur Hinder categorie: Ernstige hinder Welke hinder: In het weekend van vrijdag 27 mei 20:00 uur tot en met maandag 30 mei 05:30 uur is de A59 afgesloten van knooppunt Empel tot en met knooppunt Hooipolder. Verkeer moet rekening houden met lange omleidingsroutes en extra reistijd.
__________________
|
#245
|
||||
|
||||
![]()
i'm sure the B4 doesn't need training but i do
![]() ( i'm currently "playing" with a X6 but i think i'll my good old B4 is the wise choice for vlijmen since the lack of training ) |
#246
|
||||
|
||||
![]()
Welke voorbanden heeft een B4 ginder nodig? Ribs? Taper Pins? Iets anders?
Bestaan er eigenlijk 2WD front kwallibers? nevermind, gevonden: "Soft rib (silver, red, M3)"
__________________
B4 - X60 - CR2 - SC10 |
#247
|
||||
|
||||
![]()
Silvers lijken niet geweldig te gaan op het kamelenzaad. Red en M3 werken beter.
Over kamelenzaad gesproken: ik vind het echt heerlijk. Niet alleen smaakt het goed en zit het vol proteïnen, het is nu ook verkrijgbaar in bidons van 20 liter, dus je moet het zelfs niet meer rechtstreeks van de kameel halen. En de baan blijft er gewoon 100% in orde door. Ik vrees nu een beetje dat de stukken met kamelenzaad perfect gaan blijven, en de stukken zonder gaan opbreken en heel erg ruw gaan worden. Calibers zijn ook heerlijk, en heerlijk slijtvast. De band links op de foto heeft het beste gehad, en gaat enkel nog goed op de stofvrije kamelenzaad-bespritzte delen. De band rechts is 'à point'. Verse banden zijn goed in het stof, maar daar is de ideale lijn meestal niet, maar blijven voor mij wazig en niet precies genoeg aanvoelen.
__________________
|
#248
|
||||
|
||||
![]()
Mmh, does anybody know where to (quickly) find a transponder ? (to sell or to lend)
I thought that - like in Kampenhout - we could borrow one, but it seems I was wrong. Thanks. |
#249
|
||||
|
||||
![]()
I think there are very few to lend (for poor students on a racing budget, like I once was
![]() After I had my PT I always drove with the name 'Cooper with personal transponder now yippee' in Vlijmen races.
__________________
www.rc-offroad.be Never argue with a stupid man. He will drag you down to his level and beat you because of his experience. |
#250
|
||||
|
||||
![]()
Any RC shops which will be @ Vlijmen ?
If you sell transponders and/or CS 9.5T motors, I have money for ya ! ![]() |
#251
|
||||
|
||||
![]()
Nog een geluk dat ge de foto niet scherpgesteld hebt op Chambrant, die nietsvermoedend met zijn natuurlijke gelaatsuitdrukking toevallig in de lens keek!
|
#252
|
||||
|
||||
![]()
haha, stel je voor seg!
__________________
www.rc-offroad.be Never argue with a stupid man. He will drag you down to his level and beat you because of his experience. |
#253
|
||||
|
||||
![]()
what compound are the proline ribs you get with the B4 kit ?
|
#254
|
|||
|
|||
![]()
M3
If they have letters on the sidewall, they are the 'wide' type, if not, they are the 'low profile' type (proline only sells the low profile type these days). |
#255
|
||||
|
||||
![]()
thanks !
![]() have you had the opportunity to train in vlijmen ? ( i'm looking for a good B4 setup to steal ... as usual ![]() |
#256
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Well this setup should work: http://www.rc-offroad.be/setups/b4.1...-clay-base.pdf To get more grip: - use 0° anti squat - use 4° of total toe-in To get less steering: - use red piston front with same oil (35) More stability: - oil 30 rear I also use less weight than on that setup sheet (-50gr under battery). If you do all that you have my current setup :-) You should probably use also 1 or 2 limiters in the front shocks (make sure you have less droop front vs rear). Oh and use front ribs on WIDE (yellow) wheels! (always) |
#257
|
||||
|
||||
![]() Quote:
We hadden toen net beslist om naast het gewone trainen ook te gaan trainen voor het traditionele schransfestijn in de WOK.
__________________
|
#258
|
|||
|
|||
![]()
@ Elvo, de Wok gaan jullie toch niet winnen zondag. Dus training is nutteloos :-)
|
#259
|
||||
|
||||
![]()
Komt Somerwil? Of Jo?
__________________
|
#260
|
||||
|
||||
![]()
thanks a LOT for sharing !
Quote:
|
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|