|
|||||||||||||||
|
|
||||
|
||||
|
De clubwedstrijd in Kampenhout op 10 april(week voor BNK), is dat een
openclub race?(mogen maw ook niet-leden dat weekend meerijden?) |
|
|
||||
|
||||
|
ja, mits aangesloten bij het FBA (dacht ik toch?) en betaling van inschrijving.
Leden zijn sowieso lid bij FBA en hoeven geen inschrijving te betalen. Als je lid bent in schaamhArendonk bijvoorbeeld kan je dus gewoon meedoen mits betaling van inschrijving. Ben je lid van de lustige RC kapoentjes club dan denk ik dat het niet mogelijk is. (want Nederlanders die niet bij FBA zijn mogen ook gewoon meedoen, daarom de twijfel)
|
|||
|
|||
|
Waarom zou je bij fba moeten zijn om een clubrace te rijden?
|
|
|
||||
|
||||
|
jah ook waar :-) Word dan maar ineens lid, da is supergoedkoop :-):-)
Maar een korte broek is wel verplicht! En het belangrijkste: je moet een papier ondertekenen waarin je bevestigt dat je kennis genomen hebt van het feit dat je onder permanente camerabewaking staat. Nieuwigheidje op't circuit, binnenkort komen er ook spots om 's nachts te kunnen rijden en om het veilig te houden staan er ook security camera's.
|
|||
|
|||
|
Wow da's 2 keer camerabewaking!
Geen broek, mag dat ook? |
|
|
||||
|
||||
|
korte broek? In april? No way!
Maar als het echt sneller zou zijn, wil ik het wel eens proberen! Tot volgende week dan alleszins! |
|
|
||||
|
||||
|
Die korte broek moet niet maar ik ga u wel extra cool vinden als ge dat doet!
|
|||
|
|||
|
Gelukkig ben ik al cool genoeg!
|
|
|
||||
|
||||
|
ja dat is
|
||||
|
||||
|
owkay, waar is mijn schaar
![]() 'k Wil bij deze wél meegeven dat ge kort en kort hebt. Ne speedo vind ik er bvb persoonlijk ewa over in de meeste gevallen.
|
||||
|
||||
|
www.rc-offroad.be Never argue with a stupid man. He will drag you down to his level and beat you because of his experience. Last edited by Cooper; 20-04-2011 at 08:38 PM. |
|
|
||||
|
||||
|
Sollicitaties voor TLBMMJ: https://picasaweb.google.com/bnkoffr...61356202322610
In Hol-Land is een familiale verzekering verplicht, vandaar dat het geen probleem is dat zij als niet-FBA-ers clubwedstrijden kmoen meedoen.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
who is this sexy number 8 ?!! |
|
|
||||
|
||||
|
wow, ja viel me ook direct op! Prachtige kleuren en zeer scherp
|
||||
|
||||
|
Zware concurentie voor dhr. D. VDB. vrees ik !!!
|
|
|
|||
|
|||
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|