|
|
||||
|
||||
![]()
Ik neem aan van wel aangezien uw website het verzamelpunt van alle offroadmedia is
![]() Zelf ben ik eindredacteur. Dus als Jeroen het vraagt mag ik losgehen met pen en papier. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoogstwaarschijnlijk is die tekst de komende maanden wel een keertje tegen mij te gebruiken, maar doe het dan wel juist ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Doe het zelf juist, pas op voor MisMatch Janten (MMJ), niet voor gelevelgengebruikers.
Gelevelgengebruik kan zelfs binnen TFB tijdelijk bestaan omwille van beschikbanarheidsproblemen met witte velgen voor nieuwe vehikels. Er zijn zelfs gelevelgengebruikers die af en toe een BNK winnen. Het zijn de mismatchen waar je (vooral) voor moet oppassen!
|
||||
|
||||
![]()
Ik denk dat er van zowat ieder BNK-piloot mismatchfoto's circuleren
![]() Hola: http://www.rc-offroad.be/pictures/20.../kongen_22.htm Hola2: http://www.rc-offroad.be/pictures/20...s/bnk6_008.htm |
|
||||
|
||||
![]()
pfffffffffffffff wat haalt het allemaal uit .
hopeloos
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
||||
|
||||
![]()
ja lap !
![]() compound zit niet in het reglement, maar hierop was volgens mij niet gerekend! ![]() Als de freaks de m4 kopen, ook al slijt die supersnel, dan gaan ze puur door meergelduitgeverij, sneller zijn en dat willen we nu net niet.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
|||
|
|||
![]() Quote:
We hebben ook zelden een volledig droog, blue groove circuit zonder stof, dus valt nog af te wachten of die M4 meer grip gaat geven. Panikeren mag op 't bnk in vlijmen, 't is nu eerst nog kampenhout ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Al wie denkt met een M4 Caliber of Qualiber in Kampenhout snel te zijn, mag nu beginnen zagen en/of panikeren. START!
|
|||
|
|||
![]()
Hopen dat ik ze op tijd kan bestellen. Ze schijnen eind deze week / volgende week pas leverbaar te zijn!
![]() Oei, en dan ook nog beide kanten op lijmen want wie weet gaat de Y naar voren beter of juist andersom. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
red en silver zijn toch ongeveer even soft ni?
|
||||
|
||||
![]() Bedoel je "Medium" ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Den Dirk doet hier een solicitatiepoging naar mijn mening
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nee niet echt want dan moet ik andere body's kopen !
|
||||
|
||||
![]()
hahahaha heb je hem weer met een edding stift geverft dirk
![]()
|
|||
|
|||
![]()