|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Gaat deze avond/ nacht een losi in elkaar zetten
![]() Tis wel nie mijne maar dan kan ik hem al eens goed bestuderen enz.
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, .. wanted: pred x10/11 and AC s2 |
|
|||
|
|||
![]()
Morgen de laatste wedstrijd van het Mac Vlijmen winterkampioenschap!
![]() Owja, ik was het niet en was er zelfs toen nog niet. |
|
||||
|
||||
![]()
Heb deze avond van 12 tot half 3 zitten bouwen aan de losi. Is nog niet helemaal af maar moet zegge dat ik de handleiding niet zo goed vind. Niet echt duidelijk en Ook de zakjes zitten slecht gegroepeerd. Je moet veel zakjes openmaken en zelf alles wat zoeken. Dit was bij mijn cougar en dex toch allemaal veel beter aangegeven. Maarja voor de rest zit hij wel goed. De voorste velgen lijken een beetje groter maar ben niet zeker. Vond dat een stagger er verdomd moeilijk op ging
![]() ![]()
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, .. wanted: pred x10/11 and AC s2 |
|
|||
|
|||
![]()
Dat is waarschijnlijk omdat die velgen van schumacher juist kleiner zijn dan al de rest :-)
|
|
||||
|
||||
![]()
ik rij met velgen voor asso
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ik heb van horen zeggen dat een van de belangrijkste leden van Team Fluffy Bum zijn ontslag zou hebben gegeven. De top van TFB zal binnenkort een clarificateur aanstellen, gevolgd door een pre-preformateur, informateur, preformateur en conciliateur. Verwacht wordt dat dit zal eindigen met een terminateur.
Zonnige groetjes, Uw onafhankelijke bron der informatie, Team Media
|
||||
|
||||
![]()
Team Media krijgt de primeur, later volgen het Belgisch Staatsblad, De Morgen en Dag Allemaal.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ow zeker das slecht nieuws , zal er een volledige hervorming plaatsvinden of niet , stuur uw antwoord op een gele briefkaart naar .... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
is de PB uit de clan vertrokken en word hij eindelijk volwassen.
hoeraaaaaaaaaaaaaaaa de klans verdwijnen en de zever dan stilaan ook ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Teams verdwijnen niet, de 'zever' nog minder. Mannen die mentaal volwassen zijn, zijn meestal eikels.
Ik maak nu deel uit van het onafhankelijke Team Media. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Vanzelfsprekend, van dat fundamentele principe wijk ik nooit af
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Vrouwen worden volwassen. Mannen worden oud.
Witte dish is zeker geen gemeengoed bij Team Media! Qua velgen is de invloedssfeer van TLBMMJ ginds zeer groot!
|
||||
|
||||
![]()
Sterk punt. Maar ik ben bereid samen te werken met nietcontinuwittevelgengebruikers.
|
|
|||
|
|||
![]()
Wat is uw bijdrage? Maak ik daar ook deel van uit dan??
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
Display Modes | |
|
|