|
|
||||
|
||||
![]()
Ook in dit gedeelte v/h land werd het al opgemerkt, maar ik had nog niks willen zeggen...anders word ik weer voor 'juf' uitgescholden
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
sorry, ik ben nog een beetje zat.
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() En hoe valt dat goed te praten ? |
|
|||
|
|||
![]()
Ik hoop echt dat er geen 76 andere janussen zijn...
|
|
||||
|
||||
![]()
Dat is hoogst onwaarschijnlijk
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hi
We are more than 100 drivers with a final G in 2WD ![]() We ask you to see the time table on the webside of the club (see BNK). www.blackcountryarena.com The time table will change tonight It will be a great celebration of RC Car Nous sommes plus de 100 pilotes avec une finale G en 2WD. Nous vous proposons de regarder la time table sur le webside du club (onglet BNK). www.blackcountryarena.com L'horaire sera changé ce soir Ca sera une grande fête du modélisme JP |
|
||||
|
||||
![]()
Post was rond half 10, zelfs als de feestbedrijvigheid gedaan was om 7u hebt ge 3u gehad om te ontnuchteren, wat altijd ruimschoots voldoende is om de dt-regels terug te vinden.
Ni tegen de drank kunnen én met X-6 rijden is voor janetten, gelukske dat ge coole foto's neemt! Tamiya's hebben in de verkeerde handen een hoog gaypotentieel. |
|
||||
|
||||
![]() Das goede vraag, al zeker 4wd, ik hoop morgen eens met de trf op orra te kunnen gaan rijden, als dat goed mee valt met dan trf 511, en anders met de dex 410. |
|
||||
|
||||
![]()
Weet iemand een goedkope goede plaats in de buurt van het circuit om te overnachten?
|
|
|||
|
|||
![]()
in de auto!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
there is a F1 hotel in Courcelles , 5 min from the track.
( You have ask for inexpensive , not a good one lol) |
|
||||
|
||||
![]()
algemeen gezien kan ik zeggen dat er meer gezeverd word dan dat er gereden word .
of zie ik dit geheel verkeerd . dus zou zeggen minder theorie en meer praktijk
|
||||
|
||||
![]()
Zeveren is altijd leuker.
Op 5 min. rijden van het circuit is er inderdaad een F1-hotel (kriske weet de naam wel), kost ongeveer 15 euro per nacht en 's morgens is er (beperkt) ontbijt à volonté voor 5 euro ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() hier kan je boeken, http://www.hotelformule1.com/gb/home/index.shtml |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Minder praktijk ? Zelfs bij de theorie vind ik nergens je naam, en nog minder die van je eega Iris in de deelnemerslijst ?!?? Drukfout of vergeten inschrijven of andere uitvlucht ![]() Ben je eigenlijk aanwezig zondag ? 'k Zoek nog wat MrO's voor m'n achterbanden..(die ook trouwens) ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
wij zullen voltallig aanwezig zijn .
maar rijden zal nog een andere zaak worden wegens nog veel werk . dus waarschijnlijk gaat alleen het vrouwke bollen . en het maakt eigenlijk niet want kan ze toch niet allemaal mee rijden dit jaar wat dan wil zeggen dat we niet voor een podium gaan rijden dus 1 meer of minder we zien wel zeker. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]()
Est-ce que il ya assez de place pour +100 pilotes?
parce que je pense il va arriver encore des pilotes qui sont pas deja inscrit. peut etre il ya extra place chez le pingpong? [Is er voldoende plaats voor +100 piloten? omdat ik denk dat er ook nog piloten zullen toestromen die zich niet op voorhand hebben ingeschreven. Misschien is er extra pitsruimte in de zaal vd pingpongers?]
|
||||
|
||||
![]()
Amai gaat daar druk en heet worden !
![]()
Display Modes | |
|
|