|
#481
|
||||
|
||||
![]()
Wie valt er nu ook met skies, normaal kunnen snow-boarders dat alleen...
GRTS Thaïsa...
__________________
Team LelijkeBodiesEnMismatchJanten ![]() Ook op de Cougar SV2, Cat SX3 & Cat K1 |
#482
|
|||
|
|||
![]() Quote:
|
#483
|
||||
|
||||
![]()
Ok, ik erken mijn meerdere
![]() Niets erger dan volle ballen! |
#484
|
||||
|
||||
![]()
Praktijk is overschat, theorie is waar het om draait. Bovendien was de gedrevenheid van TM een niet onbelangrijke factor.
|
#485
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Kan je dan toch remmen met 1/10de ?? Heb die esc nooit zo ingesteld, vond enkel 'forward' van belang Dacht dat enkel grotere klasses van een schijfrem voorzien waren Trouwens op Amerikaanse fora vind je altijd dit : " the laptimekilling brake " ![]() Quote:
Waarom trouwens het warm water nog eens opnieuw willen uitvinden, het is voor de navolgelingen ook beter met de car van vorig seizoen verder te rijden , enkel de kopmannen v/d clans beheersen de kunst om ieder jaar een nieuwe uitdaging in een mum van tijd te bedwingen en te optimaliseren ![]() De Darkside is echter momenteel toch ook aanlokkelijk in onze honger naar meer power... |
#486
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wel zien dat er eensgezindheid blijft luiden binnen de Bakker-familie. Vader en zoon(s) mogen niet tot verschillende clans behoren, dat is een regel. Dat is trouwens ook de reden waarom mijn eigen vader officieel geen lid is van TLBMMJ - hij voldoet wel aan de toelatingsvoorwaarden. Praten over meer power... ik krijg er goesting van om een 10.5 te bestellen.
__________________
|
#487
|
||||
|
||||
![]()
misschien licht het aan mij maar WTF*CK is TLBMMJ
![]() gr tom |
#488
|
||||
|
||||
![]()
mmm misschien toch maar een eigen team oprichten
TEAM golden oldies is misschien iets voor je pa elvo.? ![]() en er zijn er nog wel wat meer binnen het bnk die daar voor in aanmerking komen ![]() gr tom |
#489
|
||||
|
||||
![]()
TeamLelijkeBodiesenMisMatchJanten
(jant = velg) |
#490
|
||||
|
||||
![]() tomtomtom, licht dat is iets als de zon schijnt of de lamp brandt. ![]()
__________________
www.rc-offroad.be Never argue with a stupid man. He will drag you down to his level and beat you because of his experience. |
#491
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Quote:
Zie bv. de vader/dochter situatie die zitten ook in 2 clans. Trouwens, wie zegt dat Flying Iceman John momenteel tot een clan behoort? Bij Team Medium weet je nooit, want die is zo exclusief dat je niet eens weet of je lid bent of niet. Enkel Clanleider Flipside zelf en zijn protégé van de vrouwelijke soort, in 2010 nog rondrijdend met bodies voorzien van het TM-logo, zijn de enige gekende leden. John kan daar ook nog geen lid zijn, want nog niet aan alle lidmaatschapsvoorwaarden wordt voldaan : alle speling wegwerken en heats 100% foutloos rijden zijn toch nog minimum vereisten waar momenteel nog aan gewerkt wordt en toch al enige vorm van progressie te merken valt. Wel zal ik niet ontkennen, dat Team Mediums alomtegenwoordige hoofdman Flipside, al een jaar lang freelance technisch adviseur is bij TeamBakkers, + dat wij ook gretig gebruik maken van de voorhanden zijnde setups, zij het dan medium en niet zelf bedacht, maar toch voor de gewenste gebalanceerde wegligging zorgen. Als er voor John toch teleurstellingen waren anno 2010, waren die zeker niet door onvoldoende advies, of setup gerelateerd, maar eerder door gebrek aan terreinkennis en ervaring. Ik zou zelf ook wel voldoen voor TLBMMJ, maar heb nog geen BNK gereden, maar da komt nog wel ![]() Misschien als 40 plusser zou ik ook wel beter in onderstaande groep geklasseerd worden En Darkside interesses : ik ben degene die niet rem, John wel, dus die laat ik in de toekomst beter zelf aan het woord, maar die specialiseert zich enkel in het racen zelf ![]() |
#492
|
||||
|
||||
![]()
Remmen is ook niet nodig, ik gooi altijd m'n anker los
![]() En door de overwicht aan downforce hoeft dat eigenlijk ook al niet meer.
__________________
Numquam cedunt victores, numquam ignavi vincunt. |
#493
|
||||
|
||||
![]()
Zijn er hier dan ergens sollicitatieformulieren beschikbaar LOL
|
#494
|
||||
|
||||
![]()
voor TFB is dat een mondeling "gesprek" in het ziekenhuis van Lier.
(Lierke plezierke) sollicitatietip: volle ballen ![]()
__________________
www.rc-offroad.be Never argue with a stupid man. He will drag you down to his level and beat you because of his experience. |
#495
|
||||
|
||||
![]()
8.5 is goe gekeurd hihi
parcour was wel nat dus geeft een vertekend beeld maar was verschoten van de power die er inzit had een beetje bang da ik die triple sprong in arendonk niemeer 2-1 kon nemen maar gaat nog altijd zonder veel moeite. enkel spijtig da kris zei da die zaterdag wegging ![]() grtz
__________________
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, .. wanted: pred x10/11 and AC s2 |
#496
|
||||
|
||||
![]()
Wat voor ne strever!
Wie gaat er nu in dit rotweer testen ![]() Quote:
|
#497
|
||||
|
||||
![]()
ikke
![]() wie zegt da het op een bnk altijd mooi weer is dus is alvast getrained voor dan he ![]() was vandaag een circus op de parking van arendonk; er liepe: leeuwe en panthers, kamelen; lama's, slangen, kippen, eenden, ezels, pony's en een hele hoop andere beesten rond. waren allemaal goed tam, er kwam zelf een zeldzame strontvlieg op men koffer zitte, haha grtz
__________________
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, .. wanted: pred x10/11 and AC s2 |
#498
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
#499
|
||||
|
||||
![]()
__________________
|
#500
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zie de link, niet voor gevoelige maag kijkers ! https://picasaweb.google.com/lh/phot...eat=directlink ![]()
__________________
Team LelijkeBodiesEnMismatchJanten ![]() Ook op de Cougar SV2, Cat SX3 & Cat K1 |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|