|
|
||||
|
||||
![]()
Eindelijk uitgeslapen zeg, fameus zwaar zo ne marathon-EIR!
Quote:
![]() Ik had al ne hele hoop bladlood gekregen ook, dus qua ondersteuning van de BNK rijders op de EIR was Janus = ![]() PS: Pelvo, veel beterschap PPS: En hopelijk hebben ze eerst uwen deem aan de goeie kant gelegd. |
|
||||
|
||||
![]()
Nu pas uitgeslapen?
Ni veel gewoon precies ![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Wat heeft hem uitgestoken??
|
|
||||
|
||||
![]()
En dan nog gezwegen van die haartjes die ze mee ingipselen!
Zie post 453 |
|
||||
|
||||
![]()
Ik heb al 5 dagen geen broek aan. 'Kant' is irrelevant.
|
||||
|
||||
![]()
Pelvo's deem is steeds omnipresent!
|
||||
|
||||
![]()
Dat is waar. Vraag maar eens aan Fritz, die kan daar verhalen over vertellen van in Val Thorens vorige week.
|
||||
|
||||
![]()
gaat morgen voor het eerst eens eene 8.5 probere
![]() ben eens benieuwd wa da gaat geve.
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, .. wanted: pred x10/11 and AC s2 |
|
||||
|
||||
![]()
2WD of 4WD ? In 2WD vind ik het erg lekker rijden
![]()
|
||||
|
||||
![]()
2wd, morge als het weer het toelaat in arendonk eens teste.
ma neem mene 6.5 toch mee zodat ik hem rap kan omsolderen moest het zijn ![]()
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, .. wanted: pred x10/11 and AC s2 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
[Yoda voice] Fear for panache leads you to the dark side, only the medium force will bring balance to the galaxy. [/Yoda voice]
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ook in RC is the Dark Side makkelijker te leren en leidt deze sneller tot kracht/snelheid. Maar uiteindelijk is de TFB-leer dominant. |
|
||||
|
||||
![]()
Ik ga voor ne 9.5, misschien gaan mijn prestaties dan wat beter zijn
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ma denk da de meeste die 9.5 rijde met packs van 60 c rijden
![]() ik zit ma met men packs van 25c hihi of ben ik hier fout in ? grtz
|
||||
|
||||
![]()
zou idd best kunnen ... al klinkt 60c wel ewa veel.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
8.5 met 75/25 ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Dat is hetgeen ik op EIR had steken en dat was inderdaad ok.
Denk dat 3 maanden niet rijden, niet slapen en dan wat zoeken voor ne set up niet ideaal is voor te starten |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk dat 4 maanden niet rijden, volle ballen hebben, en nog niet op uw benen kunnen staan niet ideaal is om een BNK seizoen te starten.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
Display Modes | |
|
|