|
|
||||
|
||||
![]()
er waren laatst wat promobabes van een club, die vroegen of ze me lid konden maken
![]() ik zei dat ik geneens wist dat tie stuk was ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Filmke van de eerste RCP-Lightning-Series race op 21 en 22 november 2010.
http://www.youtube.com/watch?v=mSwRTzieoK4 Dit weekend de 2e race !!!! Nog langere baan, meer jumps etc.!!!! Meer info: www.mach-one.nl |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Ja op 21 en 22 november 2010 zorgen we dat ie er ligt
![]() Maar op 22 en 23 januari ligt ie er niet, dit ivm de grootte van de jump en het vervoer ervan. |
|
||||
|
||||
![]()
eender in welke piste die gaat liggen maar dat doe ik niet . het mag iets hebben maar het moet een race track blijven en geen stunt track . een jump of eender welke hindernis moet te nemen zijn vanuit stilstand te vertrekken op 0,5 ervoor.
|
||||
|
||||
![]()
Maar op 22 en 23 januari zijn er dan wel jump's
![]()
|
|||
|
|||
![]()
@Bart,
hij is te nemen vanaf 0,5 meter uit stilstand. Wel bekleed met astro dan hé... |
|
||||
|
||||
![]()
dan is het goed , want ook beginners of als je een fout maakt vlak ervoor moet een jump of wat dan ook van opstakel te nemen moet zijn .
in elk geval tot vant weekend , ik kom af met de caravan zaterdag avond want moet nog eerst even noor charleroi vandaar. groeten
|
|||
|
|||
![]()
Dan zullen we het er eens over hebben dit weekend, goeie reis en tot dan...
|
|
||||
|
||||
![]()
Gewoon op en neer springen, dan heb je ook jumps
![]() Tot morgen ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
gaat die grote jump ook gebruikt worden op het BNK ?????
|
||||
|
||||
![]()
Zover ik weet komt die wel op de baan ja (ik ben lid van die club, net als PRO-Buggy).
|
|
||||
|
||||
![]()
als motorcrosser kick ik op van die jumps
![]() ooooh ik wil hem zo graag eens pakke. en het liefst volleeee gaaaaaas ![]() grtz
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, .. wanted: pred x10/11 and AC s2 |
|
||||
|
||||
![]()
en het liefst volleeee gaaaaaas
![]() grtz[/QUOTE] Oh ja en dan nen 6 dubbele backflip... ![]()
|
||||
|
||||
![]()
ben der ook bij
die jump had ik ook gezien ergens opt net vind eigelijk dat de banen zo meer op een hindernis baan gaan lijken dan op race tracks we zullen zien hoe leuk dit nog is als er 10 buggy,s met haast overheen willen zie jullie zondag gr joey
|
||||
|
||||
![]()
Zo een jump is eerder een snelheidsremmer , was op Notromania ook
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
klopt hoort niet echt thuis op een echte baan,,jammer.
maar misschien valt het mee en is hij makkelijker dan hij lijkt. gr tom |
|
||||
|
||||
![]()
hij is mij ook iets te dol
|
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|