|
|
|||
|
|||
![]()
Triestig nieuws van onze waalse vrienden, Patrick is gisteren overleden na lange gezondheidsproblemen.
Hier het bericht gepost op het zone442 forum: Quote:
![]() Last edited by flipside; 10-01-2011 at 10:59 PM. Reason: adding photo |
|
||||
|
||||
![]()
yep ook van hier veel sterkte voor vrienden en famillie
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, .. wanted: pred x10/11 and AC s2 |
|
||||
|
||||
![]()
Patt maakte deel uit van het BRCC-team dat zich volop op de uitbouw van de Black Country Arena zette.
Ik heb hem leren kennen als een heel beheerste man en zal hem nooit vergeten. Twee weken geleden werkten we nog samen aan de nieuwe layout van het tracé in BCA en af en toe moest hij wat uitrusten omdat het hem teveel werd ... maar altijd ging hij door. Het ging slechter met hem en hij zou naar het ziekenhuis gaan vorige week om wat tests te doen ... en dan dit nieuws. Patt, menneke, tu vas nous manquer. Tu fais part de ma vie RC et je ne t'oublierais jamais ![]() Een heb even gezocht naar een goeie foto van hem: ![]() source: Arcamax, www.arcamax.be
|
||||
|
||||
![]()
R.I.P My Friend !!!!
Je ne t'oublierais jamais Patt!
|
||||
|
||||
![]()
having only met him a couple of times at EIR and watching the help he gave to everyone there i know he will be missed by all.
our condolences to his family and friends from all in the Ralls household
|
||||
|
||||
![]()
Heb hem pas een paar maanden geleden ontmoet toen ik de eerste keer in de Arena kwam. Door mijn gebrekkig Frans waren de conversaties altijd korter dan ik had gewild... zeer vriendelijke en sympathieke mens, ik ga hem missen daar
: (
|
||||
|
||||
![]()
Wat een manier om 's morgens het forum op te duiken
![]() RIP. Zelf kende ik hem jammer genoeg niet echt, wist niet dat hij sukkelde met z'n gezondheid. |
|
||||
|
||||
![]()
Ook van heel ORRA, veel sterkte aan familie en vrienden.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ow zeker dees is om ff stil van te worden , het is nog geen 2 weken geleden dat we staan lachen hebben in de Arena ... Er zijn zo van die mensen die je nooit vergeet , Patje jij bent daar zeker en vast eentje van R.I.P
|
|
||||
|
||||
![]()
2 weken geleden nog met hem staan babbelen en lachen
![]() Hij zal me bijblijven als een zachtaardig persoon die altijd klaar stond om anderen te helpen... RIP |
|
|||
|
|||
![]()
Pour ceux qui désirent rendre un dernier hommage à Patt ( je demande à notre ami Ludo de bien vouloir traduire pour nos amis néerlandophones - Merci d'avance )
Voici l'adresse du funérarium ou repose notre ami Funérarium Crispin 348 Avenue Paul Pastur 6032 Mont-sur-Marchienne 071-360837 Visite possible ces mercredi et jeudi de 17 à 19 heures . L'enterrement aura lieu vendredi après-midi , départ du funérarium à 14h ( mais pour ceux qui désirent venir , être la un peu à l'avance ) ensuite direction le crématorium de Gilly avec arrivée prévue à 14h30. Crématorium de Gilly 329 Rue des Nutons 6060 Gilly 071-423183 |
|
||||
|
||||
![]()
Namens geheel MAC Vlijmen, sterkte toegewenst aan de familie en vrienden.
|
||||
|
||||
![]()
ook van ons hier enigge deelneming aan de famillie.
|
||||
|
||||
![]()
vanuit nederland ook heel veel sterkte met het verlies
joey & wesley van helmond
|
||||
|
||||
![]()
Ook in 't Nederlands van mij m'n diepste medeleven met de familie en vrienden.
|
||||
|
||||
![]()
Zeer droevig nieuws, had ook geen idee dat hij gezondheidsproblemen had.
Veel sterkte. |
|
||||
|
||||
![]()
Ook vanuit Kampenhout veel sterkte gewenst aan familie en vrienden van Patt...
|
||||
|
||||
![]()
Merci Jean-Mi
![]() ik denk dat de meesten onder ons wel begrepen hebben wat vriend Jean-Michel (Losi100) zei maar voor de zekerheid even vertalen: Voor de mensen die Patt nog een laatste groet willen komen brengen ... Dit is het adres van het funerarium waar onze vriend rust: Funérarium Crispin 348 Avenue Paul Pastur 6032 Mont-sur-Marchienne tel: 071 360837 Het is mogelijk om Pattje te groeten morgen woensdag en donderdag van 17 tot 19u De begrafenisplechtigheid zal plaats vinden vrijdagnamiddag. Vertrek aan het funerarium om 14u (maar best wat vroeger komen) en vandaar gaat het naar het crematorium van Gilly met geschatte aankomst om 14u30 Crematorium van Gilly 329 Rue des Nutons 6060 Gilly tel: 071 423183
|
||||
|
||||
![]()
Wou even kwijt dat ik zeer veel respect heb voor Ludo voor al zijn inspanningen die hij levert zowel RC gerelateerd maar vooral ivm Patt.
Quote:
|
|
|||
|
|||
![]()
Wat een verschrikkelijk nieuws
![]() Uiteraard iedereen, maar vooral de naaste familie en vrienden sterkte bij dit verlies. Michael |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|