|
|
|||
|
|||
![]()
Ok ja dan is er niks aan te doen. Laat dan wel aan JP weten dat ge ni komt hé.
|
|
||||
|
||||
![]()
tiens, welke plaats haalde je dan dit jaar in het BNK in de 4WD-klasse, Bart? En wie werd er vorig jaar kampioen 4WD in het BNK?
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Bart2, gonzo1. Vorig jaar Bart 1.
|
|
||||
|
||||
![]()
dit jaar 2 en vorig jaar 1 omdat freud niet alles gereden had 1 . dus niet bnk titel waardig . maar das in het heden en verleden en toekomst nog al gebeurd en dat zal ook niet veranderen denk ik hahahahahahahahahahahahahahh
|
||||
|
||||
![]()
Enkele nieuwtjes:
|
||||
|
||||
![]()
We gaan u keihard missen !!!
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Ludo,
Heb mij al enige tijd geleden (toch een maandje of 2 geleden) via het web-formulier voor die wedstrijden ingeschreven maar nooit een reactie gehad. Dan gaan we maar 1/12de rijden hé. |
|
||||
|
||||
![]()
Hebt ge betaald ook?
|
|
|||
|
|||
![]()
Ik ga ni betalen als ik ni weet als er nog plaats is. En ik dacht dat dat alleen tegelijk moest voor een trainingsdag.
|
|
||||
|
||||
![]()
kDenk dat ze u pas in de lijst zetten als ge betaald hebt zenne.
Of er nog plek is kunt ge meestal zien op www.electropowerc.com, en doorklikken op accueil. Betalen doet ge volgens de info op de site van BlackCountryArena. kWeeget, het is wa ne mikmak om te weten op welke site ze die dingen posten, maar das voorlopig de manier. |
|
||||
|
||||
![]()
@ ludo en dirk. ik mis olle ook ni ze.
|
|||
|
|||
![]()
Ik mis jullie allemaal even hard mijn allerliefste vriendjes!
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
|
|
|||
|
|||
![]()
Voila. Ik verwachtte op z'n minst - al is het een automatische- bevestiging.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ik zal het zeker met JP eens bekijken:
Ik zit er eerlijk gezegd zelf ook mee verveeld dat ik niet altijd direct op de hoogte ben van allerlei zaken. Volgende zaken spelen hierin een storende rol: * Het taalverschil. De rest van de crew kent eigenlijk geen of zeer weinig Nederlands (een aantal van hen is overigens geen Belg. JP is Zwitsers, Nicolas en Céline zijn Frans) * Verschil in werkuren. Ik sta in het onderwijs en kan onmogelijk zomaar even congé nemen in de week, ... op momenten dat de rest vand e crew vaak aan het werk is in de BCA-hal Daarenboven is JP iemand die heel frequent in het buitenland zit (4 tot 5 dagen per week) en dus niet altijd even makkelijk snel te bereiken valt. Kijk, ik ben zelf van mening dat BRCC het fantastisch goed doet. Op korte termijn hebben ze/we een aantal prachtige dingen uit de grond gestampt: een EIR-race die een duidelijk internationaal cachet draagt qua deelnemers maar ook qua kwaliteit van organisatie, een winterchallenge die de Belgische offroaders een leuke kans biedt om met de buggy in de winter te blijven rijden, een winterchallenge die prima uitgewerkt is qua faciliteiten, circuit, pit-ruimte, een permanente offroadhall waar voor een bescheiden prijs het hele jaar door kan getraind worden, ... Een zeer degelijke kandidatuur voor de organisatie van het EK 2012 (die jammer genoeg nét niet toegekend werd) Het gaat hard (snel) vooruit met BRCC, zelfs harder dan we zelf hadden kunnen inschatten. En door die snelheid laten we hier en daar nog steken vallen. We zijn ons daarvan bewust en gaan daar zeker aan werken, buiten nog alle verdere verbeteringen, vernieuwingen die nog in onze pijplijn zitten. Zelf ga ik op een volgend bestuursmoment aandringen op een degelijkere website, op een centralisatie van de communicatie (maar dat is een persoonlijk idee!). Sowieso heeft onze aanpak zeker ook nadelen, bijvoorbeeld de licht omslachtige methode via dewelke iemand een trainingspas kan aanvragen. Maar de voordelen zijn zeker veel groter. Trouwens i.v.m. het voorbeeld van de inschrijfmethode: we kunnen nu eenmaal niet zorgen dat daar alle dagen één van ons aanwezig is om een soort inkomloket te bedienen. Trouwens, i.v.m. de (soms communautair pijnlijk getinte) taalbarriere. Ik hoor hier en daar al eens kritiek ivm het gebrek aan Nederlandstalige communicatie van onze Waalse ploeg ... maar ik heb in de laatste maanden moeten merken dat ook veel Vlamingen de franse taal totaal niet machtig zijn, of althans onvoldoende om met mijn crew-leden te communiceren. We doen ons best, en het wordt zeker beter.
|
||||
|
||||
![]()
Ge moe ni denken, ge moe lezen
![]() Bovenaan op formulier voor 1 race staat in het nederlands: De betaling van jouw inschrijving zal voor zondag klaar zijn voor 8 uur. Bovenaan formulier 5 races staat in het nederlands: Om u de gelegenheid te geven aan alle manches van de LWT deel te nemen, bestaat de mogelijkheid om je in te schrijven voor de 5 manches via één enkele registratie. Er is maar één voorwaarde, namelijk te betalen voor alle 5 manches in één betaalopdracht. En bij twijfel krijgde altijd rap een antwoord van JP als ge een mailke stuurt. Alleeja, ksnap echt ni dat er volgens Ludo zijn dat durven klagen, die hunne service is top. |
|
|||
|
|||
![]()
Hola ! Mijn bedoeling was niet om zware kritiek te geven op die mannen zenne. Die doen dat geweldig.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ik ben een week of 2 geleden ook is gaan trainen en moet zeggen dat ik zwaar onder de indruk was van heel de infrastructuur.
Ook de aanvraag voor zo'n dagpas is perfect verlopen, gewoon inschrijven en iets later krijg je al per mail al de codes voor binnen te komen. Mooie organisatie en vriendelijke mensen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|