|
|
||||
|
||||
![]()
nu die namaak dokwerker ook nog ga beginnen zijn we er helemaal uit.
![]() ![]() ![]() had ondertussen gehoopt dat iedereen het wel zou begrepen hebben waar ik heen wou maar da blijkt niet zo te zijn . alhoewel dat uit ne pm van de wouter blijkt dat er hoop is voor het verstaan van de gehele zooi. dus we lullen nog 5 pagina's verder en tegen dan zijn we er denk ik bijna. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Of ge vertelt gewoon zelf waar ge heen wilt? Precies een vrouw, die zeggen ook nooit wat ze willen
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
B & D stop met moddergooien.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ik denk da iedereen best, zijn of haar voorstellen, doorgeeft aan de mensen van de club waar ze lid zijn.
Laten ze niets weten, pech voor hun en makkelijk voor de voorzitter en co van de club en makkelijker voor ons op de vergadering. Dus als er rijders zijn die liever andere banden willen in hun klasse, stuur u voorstellen op via mail of met de post of sms. Dit is effe voorstel van mij, mss kunnen we er eens overdenken , om in de 2wd de bigshot en in de 4wd de stud nog samen met de band die verkozen wordt in november, jaarte toe telaten. Ga daar niet hier over zeveren, maar laat het weten aan de personen die naar de vergadering in november, - voor MBV is dat wouter -voor vlijmen is het Arjan - voor MVB is het stefan - voor orra is het kris |
|
|||
|
|||
![]()
Dat heb ik dus ook al 3 of 4 keer gezegd, blijkbaar is dat heel moeilijk te begrijpen
![]() ![]() Overgangsjaar is zeker een optie (ook al voorgesteld), en wsl zal het wel zoiets worden (toch zeker in 4wd). |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Je mag de oude band blijven gebruiken omdat er nog veel van in omloop zijn. Als nu blijkt dat op bepaalde circuits die oude band beter werkt dan de nieuwe, worden er toch oude bijgekocht en zitten we in een straatje zonder einde. Ik had ook nog bootladingen minipins en bigshots liggen begin dit jaar, maar ik heb de overstap naar spikes en studs nog geen minuut beklaagd. Ik rijd de rest wel op tijdens clubwedstrijden of op de GP. En beter marcheren of niet : het is voor iedereen hetzelfde. Voor mij is het belangrijkste slijtvastheid en beschikbaarheid. En van wat ik overal hoor : voor mij minispikes en calibers, zowel voor 2wd als 4wd. |
|
||||
|
||||
![]()
ela het zal wel gaan zeker.
|
|||
|
|||
![]()
ALS er een overgangsjaar zou komen, en je hebt na dat jaar nog altijd een hoop banden over, dan zijt ge echt ne f*#@$* retard. Het was begin van dit jaar trouwens al aangekondigd dat ge best geen hopen banden aankocht... (nooit een goei idee trouwens, er zijn toch winkels genoeg die op elk bnk aanwezig zijn)
En ik betwijfel ten zeerste dat een bigshot of stud ergens beter gaat presteren dan die caliber. Ik ga me in ieder geval ni bezig houden om die 'oude' banden opnieuw aan te kopen, laat staan te testen. In bergschenhoek waren die calibers alleszins beter (zeker niet slechter) dan een bigshot. |
|
|||
|
|||
![]()
Er zijn altijd uitzonderingen hé racemuis
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lastige puberteit gehad? Maar u heeft een punt. De leverbaarheid en qualiteit van losi banden de afgelopen jaren is reden genoeg om te veranderen. Zonder overgangsjaar. Want het ergste dat er kan gebeuren is dat er ergens op het einde van het jaar nog een spannende titelstrijd aan de gang is op een kleicircuit waar toevallig de bijna-niet-meer-te-verkrijgen-en-zeker-niet-met-toppekes-op-met-nog-nen-deftige-vorm studs of bigshots toch beter gaan den Calibers. 'Aan banden kunnen geraken' mag geen reden zijn om te kunnen winnen.
|
||||
|
||||
![]() Met welke banden zou de gehele vrouwelijke racebevolking volgend jaar graag rijden? Laat het weten aan Flipside a.u.b..
|
||||
|
||||
![]()
das een simpele vraag en een nog eenvoudiger antwoord elvo.
met of tegen haar zin , wat de meckanieker der op zet of nog heeft liggen . en wat haar sponser haar bezorgt.
|
||||
|
||||
![]()
Is dat niet hetzelfde?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo van die ronde ... liefst zwart :-) |
|
||||
|
||||
![]()
BTW wat zijn de banden voor truck in 2011 :-D
|
|
||||
|
||||
![]()
Die zijn er ook in Schumacher Mini-Spike en Pro-Line Caliber
|
||||
|
||||
![]()
Inderdaad een goeie keuze
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ik heb na dat ik deze banden heb getest op mijn b4 in Vlijmen meteen 3 setjes achter en voorbanden besteld. ik vind ze goed.
|
|
||||
|
||||
![]()
ik heb vandaag de calibers besteld voor mijn 4WD overal makkelijk te krijgen dat is al een plus punt
![]() ![]() de gene die nog willen testen ik stel mijn set beschikbaar als ze binnen zijn om in vrijmen te testen GR marco
|
|||
|
|||
![]()
hallo dames!!
jezus wat een lappen tekst met niks. ik heb aan de bnk rijders van bergschenhoek hun mening gevraagt, heel simpel hole-shot: super grip/handling-maar slijt meer Caliber: budget, lange levensduur/allround wij(mvb) zijn er ook nog niet helemaal uit, maar dat is opgelost voor volgende week. de meesten geven aan dat de hole-shot DE band is voor bergschenhoek. zelf heb ik er vorige week een hele wedstrijd dag op gereden, weinig slijtage. dus tot de vergadering. afgelopen nu dames ![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|