|
|
||||
|
||||
![]()
Ludo,
'Volgens mij gaat het om de 3 beste Q-tijden. Dus niet om Round by round.' Check je dat bij gelegenheid eens met JP aub? Zodat daar achteraf geen misverstanden over zijn. 'Je kan inderdaad zaterdagavond nog wat trainen' ik veronderstel dat je vrijdagavond bedoelt? groeten Igor |
|
||||
|
||||
![]()
als dat zo is gaat het feest worden.
gewoon iedere keer vol uit gaan en alst breekt hebde tegenslag. gewoon zien dat den boel dan 3 keer heelblijft en ge wat de zot uithangt zorgen voor een lege baan voor u en maar gaan . mmmmmmmmmmm ja waarom niet leve tamiya en durango dan die bakken breken bijna niet ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Hey bart, ge hebt nog steeds niet door maar ge moet echt ni zot doen om snel te gaan
![]() ![]() Waarom kan je meer volk laten rijden door 2 klasses op 1 dag te doen? Komt op net hetzelfde uit denk ik. De GP kiest er net voor om minder volk te laten rijden, niet meer! Op petit, daar gaat het om maximum poen scheppen, door 130 of 150 man per dag in te schrijven... Op eir rij je 10 heats en 6 finales, dat is dus 16 keer in totaal. Op de GP rij je 4 heats en 3 finales, maar wel 2 keer, dan zit je dus al aan 14. En dat is op 2 dagen, en je moet nooit echt lang wachten (zoals op petit of ek). Ok als je op eir 2 klasses rijdt dan rij je echt veel, maar velen zien dat wsl ni zitten om beide op dezelfde dag te doen. Alles heeft dus voor- en nadelen! Al bij al zal het wsl wel goed meevallen, want ik denk ook dat de meesten er op vrijdag al wel zullen zijn. Dat is op elke grote koers zo dus waarom zou het hier anders zijn. Simon ge zult dus gewoon zaterdag 3 van de 6 keer pole moeten rijden dan is 't in orde (wel in de snelste tijden dan ook ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
We zitten hier een beetje snel achter elkaar te posten dus wellicht mis ik iets maar als er gewoon de drie beste Qualificatie-tijden gebruiken, dan maakt dat toch niet zoveel uit wanneer, in welke reeks je die tijden reed? Lost dat het probleem niet op?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Maar zo'n vaart zal het wel ni lopen ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Voor mij leek het heel evident dat het niet het round-by-round-systeem zal zijn maar ik heb even om bevestiging gevraagd bij JP.
In ieder geval lijkt het me dat duidelijkheid hieromtrent ontbreekt in ons EIR-reglement en dat dat toegevoegd moet worden. Igor, about vrijdagavond ![]() Klopt, had het zelf al door en verbeterd ![]() thx
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Zijn die VIP-tafels apart van de rest gezet of zal het op de EIR mogelijk zijn om in groepkes te gaan zitten? |
|
||||
|
||||
![]()
Dat is een vraagje voor de Ludo....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Uw idool gaat ook terecht op skivakantie. Wat nu?
|
||||
|
||||
![]()
Dan ben ik er nog!
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ik zal een kaderke met een foto op de pittafel zetten. Verder neem ik alle functies tijdelijk over. U kan op de spreekwoordelijk beide hoororganen slapen.
Nu terug EIR, anders krijgen we weer last met 4wd-mensen die het teamgezever beu zijn. |
|
||||
|
||||
![]()
4wd is voor wussies
![]() Ondertussen, in the mean time, entretemps, .... Bij deze officiële positieve bevestiging ter instemmende verklaring dat ...
maar tegelijk kwam van JP ook de vraag of de mensen die er NIET zullen zijn op vrijdag, die die dag niet deelnemen aan de Q's ... dat vooraf kunnen melden. Wellicht wil hij zijn tijdsplanning en heat-indeling aanpassen aan het aantal aanwezige rijders om te voorkomen dat hij heats heeft met 1 of twee rijders.
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je met mij mee gaat rijden naar daar, zal je er al zijn tegen de middag. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
De 75 sets banden die ik nodig zal hebben liggen klaar!
|
|
||||
|
||||
![]()
thx voor de info Ludo. We brengen JP op de hoogte!
|
|
||||
|
||||
![]()
Is er eigelijk ergens al zoiets als een deelnemerslijst ?
|
|
||||
|
||||
![]()
Can we ge a list up ???
|
||||
|
||||
![]() Jep, die is er hier. http://www.electropowerc.com/ eerst op accueil klikken daan op EIR 2011, dan op Les inscrits à l'EIR 2011 succes. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mooi internationaal gezelschap op de EIR ![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|