Go Back   oOple.com Forums > General > International fOrums > Belgium

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 30-09-2010
stefke stefke is offline
Senior Member

Quote:
Originally Posted by RC-trix View Post
Ondanks dat vrees ik toch voor de tedere trommelvliezen van mijn boomknuffeldende medemens
Wees nu eens progressief zeg : koop een huis in Zurenborg, bazuin rond dat je in een multiculturele wijk woont, zet de kids in de bakfiets en ga wat fietsen op weg naar het sphinx-festival.

Je zal veel gezonder en gelukkiger zijn.

O ja : en schrijf je wijk in voor Fata Morgana
Reply With Quote
Old 30-09-2010
fearo fearo is offline
Member

Manmanman, ik ben zelf een motorcrosser, dus ik moet u al niet zeggen hoe het daar zit zeker?

Het ironische is, ik ben nog maar enkele maanden in het RC-gebeuren gerold, en ik koos bewust voor elektro, omdat ik weet wat voor een gezeik het is in mijn sport... Ik woon in Gent, en nu sluiten ze het enige parcours in mijn provincie.

Op den duur wordt het wel te erg om nog mee te lachen...
Reply With Quote
Old 01-10-2010
stefke stefke is offline
Senior Member

Quote:
Originally Posted by fearo View Post
Manmanman, ik ben zelf een motorcrosser, dus ik moet u al niet zeggen hoe het daar zit zeker?
Innige deelneming. Heb ook nog gecrossed eind jaren 80-begin jaren 90. Dat is pas echt hopeloos, en dat voor een landje dat superkampioenen als Everts, Smets, Geboers, Malherbe, Jobé, ... heeft voortgebracht. Echt triestig hoe we dit aan het weggooien zijn. Ge moet eerlijk zijn : Op dit vlak kunnen we van Wallonië nog veel leren
Reply With Quote
Old 01-10-2010
fearo fearo is offline
Member

Volgens mij kunnen we van iedereen leren op dat vlak. Als ik de grens oversteek naar Nederland, kan ik naar 5 parcours rijden op een half uur... NERGENS in Europa is het zo erg gesteld in de motorcross als in België.

En toen ik eens begon rond te kijken naar RC-parcours in België kwam ik tot de vaststelling dat ons land ook daar in hetzelfde bedje ziek is.
Reply With Quote
Old 01-10-2010
flipside flipside is offline
Mad Member

Ok iedereen verhuizen naar nederland of ergens anders, dan heb ik hier meer plaats voor rc circuits, en minder buren die kunnen klagen
Reply With Quote
Old 16-10-2010
J-Meister's Avatar
J-Meister J-Meister is offline
Member

Tis een feit dat dit apenland alleen maar voetbalpleinen en wielerkoersen wil ... JUIST DATGENE WAAR ZE GENEN ZAK IN MEE KUNNEN , maar zoals reeds aangehaald , onze motorcrossers die de laatste 20 a 30 jaar de top halen alsook in de rally waar ni slecht gescoord word dat moet verdwijnen .
Ik heb jaren geleden rally gereden , toen we op zaterdag gingen verkennen ergens in de walen , hing er dus gewoon een papier op de deur van de kerk '' morgen GEEN mis wegens doortocht rallywagens '' , maar vandaag kan niemand nog iets verdragen en dan word er gezegd '' gun ieder zijn hobby '' ....
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules