|
#20
|
||||
|
||||
![]() ![]() ->as usual, ons gerief was weer eens niet klaar, dus 's ochtend pas om 8.45u kunnen vertrekken (Mol is nu niet bij de deur,pas aangekomen om 10.15u...) -> wist je dat : laatkomers ook telefonisch kunnen inschrijven (je hebt het niet van mij... ![]() Dank U wel, Liliane ![]() -> John en trainen in Mol= dat doe je tijdens de kwalificaties ! (als hij ze al allemaal meerijdt...) -> We hadden echt gehoopt dat er een paar BNK-jongens hun 1/12 zouden afgestoft hebben en afgekomen zijn om modified te rijden, maar John was de enige....dus....toch maar verplicht de 5.5 geruild voor de ![]() ![]() Ook vinden wij dat die spec klasse toch een pseudo-modified is, en wil je echt voor de overwinning kunnen strijden, dan moet je over de juiste regelaar/software/batt + dito motor én de kennis van zaken beschikken wil je niet op het rechte stuk gepasseerd worden, spijtig eigenlijk.... John moest het met wat minder doen, en wist toch nog redelijk te eindigen John : "ik moest half het circuit volgas rijden"...... Q1 : verplicht onderhoud : motor/spur wisselen.... Q2 : eerste rondjes van de dag : 4de van 5 (+sensorloos rondgereden, dat stekkertje moest er echt in ! Q3: stuurblokje 2 ronden v/h einde aan diggelen (boarding heel goed, maar ook wel hard ![]() Q algemeen : toch nog 7de, en nipt in de A (8A/2B) !!!! F1 : 2de F2 : 2de F3 : reed tijdje op p1, maar die 3 draden aan de motor moeten echt wel goed gesoldeerd zijn, op 2polen naar de eindmeet : 5de Dus al bij al toch een meevaller en een gezellig dagje r/c ! Luc van Team Topspeed heeft de 10.5 verdiend gewonnen! Bedankt Nuclea en MBV voor de organisatie en telling, het was zoals altijd, dik in orde ![]() John en Kurt |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|