Go Back   oOple.com Forums > General > International fOrums > Belgium

Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 04-09-2010
Edwardo5000's Avatar
Edwardo5000 Edwardo5000 is offline
Member

Default DEX410R Een hoop problemen (ben er niet meer blij mee)

Zie post #26!

Hey,

Dit is het vervolg op mijn vorigen topic (Welke 4wd buggy en waar ermee rijden)

Ik heb nu de DEX410R gekocht.
Gisteren avond ben ik eraan begonnen, maar ik ga hem niet zo snel bouwen. Ik wacht ook nog op een bestelling met het nodige gereedschap.

Nu heb ik al wel een probleem!

Bij de steering assembly merkte ik dat de rechter kant niet soepel ging en nadat ik 1 kogellager vervangen had werkte het perfect. Ik heb nu dus een kogellager te weinig omdat er 1 kapot is.

Daarna bouwde ik de linkerkant, maar ik kreeg de kogellagers niet over het asje. Ik heb het wat bijgesschuurd, maar het lukte nog steeds niet en nu zit er een kogellager op vast.

Ik heb Team Durango een mailtje gestuurd waarin ik het probleem heb uitgelegt en gevraagd of ze mij een setje kogellagers voor de steering assembly + het asje dat aan de linker kant van de steering assembly zit kunnen opsturen.

- Ik weet nog niet welke servo, motor/ESC combo en banden ik moet hebben.
Tot nu toe is denk ik de Xcelorin S combo het beste als motor/ESC combo.

Voor de servo heb ik geen idee. Weten jullie een servo die goed past in de DEX410R en die weer niet te duur is?

Welke Lipo's passen goed en zijn natuurlijk niet zo duur? Wat is jullie mening over deze; http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin...?&I=LXYKT4&P=0

En als laatste de banden. Welke banden zijn goed om mee te starten op de baan in Kampenhout?

Bedankt allemaal.
Grts,
Reply With Quote

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules