|
|
||||
|
||||
![]()
euuuuuuuu nu dan een gevorderde mekanieker aant woord dan.
gonzo breekt ook tandwielen aan de durango ( ben er niet voor) de cat hihi waarom laat ik een teamdeal liggen denk je (even over nadenken ) de predator ben de eerste ooit in belgie die den boel daar heeft kunnen heelhouden en die hem deftig afgesteld kreeg , nen bangelijke auto (ex teamdriver en misschien voor volgend sezoen weer)maar er zijn minpuntjes aan die belangrijk zijn . moest ge die willen bel ik wel even naar extreme voor je en heb je de nieuwe versie binnen enkele weken al moest ge willen. dat de bmax kraakt af en toe is maar bij 1 iemand en das mijn neefje. en hoe komt dat denk je , heeft de zelfde reden dat elke 4X4 aandrijving verkloot en das de slipper te vast, de mijne van de vrouw van wouter wijnen en van filip kraken tog niet dus dat ligt aan de mekanieker zoals bij elke auto riem of tandwiel dus weer zever. en vervoer kan wijnig last zijn om naar een pist te geraken. heb altijd wel een plaatske over om u op te laden en mee te nemen. en wat ge moet kopen kies je best zelf heb met bijna alles al gereden en vind ze allen voor en nadelen hebben. persoonlijk dan rijden de pred en de cat supper. alleen van beide is het een merde om stukken te krijgen je moet er altijd zelf een stock van aanleggen. je bekijkt het maar zou ik zeggen en hoop dat je er veel plezier aan zal beleven. groeten.
|
|