|
|
||||
|
||||
![]()
Hey allemaal,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met een 4wd off-road buggy kit te kiezen. Ik ben nu 1j bezig met modelbouw en in het bezit van 2 off-road 1/18 auto's. Ik ben dus geen beginner meer, maar omdat er weinig gebeurd op het 1/18 gebied is het erg saai. (geen wedstrijden, weinig plekken om te rijden) Eén van de auto's ga ik verkopen en er moet een 1/10 bij komen. Ik zoek een kit die niet veel duurder is dan 300€ en goed voor een 'gevorderde beginner'. ![]() Tot zover denk ik aan de - Durango DEX410R (305€ incl verzenden http://www.amainhobbies.com/product_...Road-Buggy-Kit Is dit het beste? Ik heb geen idee hoelang nog voor de Predator X11Rs er is... Ik dacht ook nog aan de DF-03MS goede prijs en inclusief een hoop options. - Alle andere auto's zijn niet uitgesloten, dus kom maar op met reacties. Ik wil WEL een goede baan om te rijden, zodat ik niet thuis op m'n eentje zit te sluitelen. En een beetje competitie met andere beginners etc. Ik woon op Antwerpen Zuid, ik denk dat Kampenhout het dichtste bij is, en anders Arendonk. Zijn er nog meer? Kan iemand mij ook een link geven naar de website van de baan in Kampenhout en Arendonk? Rijden jullie daar ook in de winter? Grts, Edwardo5000 |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|