|
|||||||||||||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Wanneer is de volgende?
Tijd om alles onder het stof uit te halen
|
||||
|
||||
|
was zeker weer de moeite en helemaal als ge er nu harder wil gaan als de 4X2 lol
|
|||
|
|||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Nicolas E. Final B of SC
http://www.youtube.com/watch?v=Y1bntvQN1mE first corner, look at him shove his way through
|
||||
|
||||
|
Nathan was FLYING!
Ballistic! Enkel in de 3e finale was er iemand in staat om hem te achtervolgen. Knap om te zien.
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
- WT1 23 octobre - WT2 20 nov - WT3 18 dec - WT4 15 janv - WT5 4 mars Zijn er ook filmpjes? Uitslagen? Hoeveel schrappers zijn er eigenlijk? (2 pretty pls!) Balen dat ik last-minute forfait moest geven!
|
||||
|
||||
|
resultaten:
http://www.myrcm.ch/main?dId[E]=7360 Schitterende race. Er was veel volk aanwezig. Ik dacht 5 reeksen 2WD, 4 reeksen 4WD, 1 reeks 1/8 en 1 reeks SC, dacht ik. EN toch liep alles zeer vlot ... al heeft JP zich een aantal ernstig moeten kwaad maken (echt!) als voor de zoveelste keer Marshals ontbraken. Deze keer zijn er warnings én penalties uitgedeeld. Maar dat was maar voor een paar enkelingen. Het niveau was hoog, het nieuwe tracé wordt zeer gesmaakt al kan er natuurlijk altijd wel iets beter.
|
||||
|
||||
|
het was er zeker weer super leuk en aangenaam vertrouven op de nieuwe piste . alleen door het vele volk heb ik de laatse finale niet meegereden . de dochter moest op tijd naar bed he . maar zeker in de 4X4 waren de eerste 6 zeker aan elkaar gewaagd . en die franse topper van de 1op 8 kan met een 1op 10 dus ook deftig uit de voeten lol
|
||||
|
||||
|
Mooi dat je er achteraf om kan lachen!!
Was i.i.g. erg spannend om te zien!! |
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|