|
|||||||||||||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Hey iedereen,
Ik zit met een dilemma ik heb nu reeds een B4 en ben hier enorm tevreden over maar had graag een 4WD bij gekocht. Nu is mijn probleem dat je op alle fora zo veel mening leest dat ik het ook niet meer weet ... daarom even op dit fora informeren om mss zo tot een goede keuze te komen, ik rij op Kampenhout sinds een maand dus vrij nieuw in het auto gebeuren, was hiervoor een vliegenier ![]() De hamvraag, ga ik voor een Asso B44.1 of ga ik voor een Durango DEX410R ? Wat is jullie voor en nadelen van beide en wat raden jullie aan, graag jullie mening. Thx Nils
|
||||
|
||||
|
als de keuze enkel tussen die twee is ja dan ist simpel durango.
en anders schumacher wtf the new cat SX3 . of tamiya . of yokomo Bmax . aan andere dingen geef ik in elk geval geen geld meer. en voor en nadelen van al die auto's zou zeggen kom dat eens vragen op een wedstrijd of zo want anders heb ik hier nog 4 pagina's nodig. groeten
|
|||
|
|||
|
Ik zou zeggen een DEX Nils
![]() Maar ik ben bevooroordeeld haha ![]() Je hebt met mijne kunnen rondcrossen eh, dat heeft je toch wel aangestoken eh :P
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]() ![]() maar als het de Durango word, is de voorwaarde dat we da ding bij u thuis samen ineen steken nu gij terug
|
|||
|
|||
|
Geen probleem hoor maat
mits een uurprijs van 25euro/uur moet je niets meenemen :P hahaNeen een durango is heel leuk om rijden, zeker dan ook nog dat je er dan al 2 kent die ook Durango rijden... Ideaal als je eens een stukje niet mee moest hebben ![]() Of afstellingen uitwisselen Mijne DEX410R lag heel goed in Kampenhout, alleen nu heb ik hem verkocht haha
|
||||
|
||||
|
B44.1
![]() Heb er zelf geen, maar heb op hetzelfde circuit (Arendonk) binnen een tijdspanne van 3 dagen beide auto's uitvoerig getest en vond de B44 een stuk makkelijker rijden. Bovendien vond ik de kwaliteit van de 410R (heb ik gehad) wat tegenvallen op bepaalde punten. Associated kan je kopen op elke hoek van de straat en er zijn geweldig veel set-ups voor te vinden, Durango is dan wellicht weer wat sterker. |
|
|
|||
|
|||
|
Het is zoals V-Rossi zegt een B44.1 kan je zeker ook niets mis mee doen hoor ...
Het zal nog altijd gaan om persoonlijke smaak!
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|