|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Gegroet
BVK bestaat al jaren niet meer maar ik ben er wel lid geweest van ergens '87 tot de laatste dagen. Ik ben zeker dat enkelen onder jullie de club wel kenden en er ook wel's gereden hebben: op een inter-club, Belgisch of gewoon als lid... Laat's iets horen; misschien kennen we elkaar wel En voor wie foto's heeft: scannen en publishen aub: ik heb er zelf maar enkele, ergens waar ik nog niet gezocht heb ![]() Erik |
|
|
||||
|
||||
|
Veel gereden vroeger, was nog geen sprake van BNK, was toen nog gewoon BK.
Heb daar nog nen sjot onder mijn gat gekregen van Metthew Collins zijn pa. Baan was uitgegraven en daardoor zag je als baanpost soms niet dat er iemand op zijn dak lag. |
|
|
||||
|
||||
|
geweldige klub en feest om daar te rijden .
was altijd nen hoop plezier . heb daar ook nog gereden ergens rond 97 .
|
||||
|
||||
|
Ik heb daar ook enkele keren geweest en sorry mr. ed zie nu pas je pm mss moet je is tot op MBV komen , zoals vandaag was het wederom s u p e r !!!!
|
|
|
|||
|
|||
|
jaja, schitterend weer vandaag en ik heb het overwogen om de site te checken, maar 'k had mijn madam al iets anders beloofd
![]() Ik ga die foto's 's zoeken: zien we me nog herkent ![]() Naar verluid zou ik de echte hoogjaren van de club net gemist hebben. Mijn eerste trofee dateert van 87 of 88 maar die haalde ik enkel door mijn regelmatige aanwezigheid. Even zien wie we al hebben Luc?, Bart?, Wouter? Werner? Allemaal cartoubles , niet? |
|
|
||||
|
||||
|
klopt volledig alleen luk post hier niet hij leest wel mee .
en vrrot geval denk dat ge dat al weet ik ben dus bart. lol weet alleen nog niet wie gij zijt . alsk ne foto zien waarschijnlijk wel lol
| Display Modes | |
|
|