|
|
|
||||
|
||||
![]()
'k Ben vandaag een beetje van't goede weer gaan profiteren en heb met mijne B4.1 RTR enkele rondjes gaan rijden op ORRA.
![]() Als setup zoveel mogelijk die van Wouter Wijnen gekopieerd (inclusief mini spikes maar zonder knippen dan), maar daarmee had ik enorm weinig grip achteraan. ![]() Bij thuiskomst de setup nog eens bekeken, en 'k was vergeten om de anti-rollbar eruit te halen. ![]() Kan dit het gebrek aan grip verklaren? ![]() Bij mijn 1/8 buggy 4wd heeft dit nochtans een gunstige invloed. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nee hij gaat trainen op orra. De B finale op eir heeft blijkbaar z'n sporen nagelaten
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Integendeel, ik was heel blij dat ik nog in de B gesukkeld ben.
|
|
||||
|
||||
![]()
moh gij sukkeltje
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En is onze b4.1 rijder lid op Orra? |
|
||||
|
||||
![]()
een setup moet je altijd voor 100% kopiëren, 90% kopiëren werkt maar half zo goed.
@kriske: mogen ze bij jullie niet eens komen proberen? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja mag zeker. ![]() Alleen, als eens komen proberen, meer proberen....., heb ik liever dat ze lid worden. voor die 20€ en 7€ fba moet je het toch niet laten zeker wel? |
|
||||
|
||||
![]()
spotgoedkoop !
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()