|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Hi, ben Glen uit Antwerpen (Deurne/Merksem).
Heb nog een originele Astute en denkelijk ook nog de Futaba. Vond de auto nog terug bij mijn ouders. Die is al echt 20 jaar nu. Hij is volledig standaard. Wou hem een nieuwe shell geven of misschien niet (om toch maar 'oud' te laten uitzien) Hij heeft zo'n carbon chassis maar de voorkant en de achterkant zijn plastiek (ophanging) bestaat daar iets steviger voor? Ik weet nog dat mijn pa 2 keer die achterkant en 3 keer de voor kant vervangen heeft. Ik was 12 of 13 toen ik de auto had, maar voor bouwen was ik precies te jong. Nu gelukkig 33 en kan ik eindelijk zelf mijn lievelings RC Car ombouwen... Hij moet rijden en niet in de kast blijven... Ik wil hem ook brushless met lipo (langere runtime + meer power). Houden die tandwieltjes/aandrijving dat wel? De gele shocks naar betere shocks. |
|
|
||||
|
||||
|
Dat is een verzamelstuk !
Die moet je origineel laten, en koop een ander iets om te rijden waar je nu stukken voor vind zoals een Team Associated B4 enz...
|
|||
|
|||
|
Je hebt gelijk dat dit een verzamelstuk is. Maar hij is echt niet meer veel waard. Geen doos en versleten body. Ik wou gewoon op brushless en lipo om langer te kunnen rijden.
|
|
|
||||
|
||||
|
ik geef dirk gelijk, zonder voor zo een auto te vernielen door er brushless in te steken, want denk niet dat hij daar voor gemaakt is.
heb je foto's want vind het wel een mooie wagen. zeker omdat hij van voor mijn generatie is. hihi
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, .. wanted: pred x10/11 and AC s2 |
|
|
|||
|
|||
|
Gewoon standaard restaureren. Upgraden naar Super Astute of "Works" Astute (Jamie Booth). Heb hem net afgehaald bij mijn ouders blijkbaar heeft mijn broer die verminkt met zwarte verf. Straks foto's.
Ach gewoon upgraden met alu parts (wil van die plastieken dingen vanaf), andere Shell en nieuwe stickers. Lichte brushless even snel als de oude technigolds. Hopelijk kan ik die futaba hergebruiken. En nieuwe banden, de huidige zijn helemaal verduurd. En andere shocks wou altijd goudkleurige alu shocks hebben. En het rode shell met flakes.
|
|
|
|||
|
|||
|
De foto's
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dus die moet echt wel verzorgd worden
|
![]() |
| Thread Tools | |