|
|
|
|||
|
|||
![]()
Ze reden wel met nitro/tweetakt, maar het blijft jammer en symptomatisch dat er in ons verdraagzaam vlaanderen blijkbaar geen plaats is voor onze hobby :
http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=D92VVOFM Ik ben er ooit een paar keer mee naartoe geweest met Steven Stappaerts en heb er wat met een 1/8ste rondgereden. Was een toffe club met vriendelijke mensen en een mooi circuit. |
|
||||
|
||||
![]()
ja dik balen hé, nu is er in de regio Gent NIKS NUL NADA NOPPES RC autokes te doen!
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Binnenkort zeggen ze b.v. dat Kampenhout weg moet. Ik hoor het ze al zeggen : "dat hoort toch niet in een park ! waarom geen mooi bloemenperkje"
Wandelen en fietsen met de "kids" (ik krijg trouwens de creeps van die uitdrukking) : da's de enige hobby die ge binnenkort nog moogt hebben. Vlaanderen is een land van azijnpissers geworden. |
|
||||
|
||||
![]()
't is wel een feit dat alle brandstofcircuits aan het verdwijnen zijn..
charleroi, roeselare, gentbrugge, rumst elektro FTW ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Hebben ze in Roeselare geen nieuw circuit ?
In Merchtem was trouwens tot voor kort ook een brandstof offroad circuit. Ge moogt 2 keer raden wat er gebeurd is. |
|
||||
|
||||
![]()
algemeen geweten dat ze de naft klasses aan het uitroeien zijn .
dankzij onze vlarem wetgeving. en als er geen gezamelijke sportereinen bij komen gaat op termijn de hobby stoppen en zitten we terug op parkings.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
http://www.belgiumpowerteam.be/forum...2470#post_2470 Die mensen hebben meegereden op de laatste clubkoers in Kampenhout, en zeiden dat er binnenkort een 1/10 circuit bij hun zal komen (of dat hun 1/6 circuit 1/10 vriendelijker wordt, kweetet ni juist). Dat ze moeten stoppen met 1/6 zie ik op hun site ni echt staan, maar is best mogelijk. |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|