|
|
|
|||
|
|||
![]()
Mijne Dex is af, en dit is mijn mening en ik heb toch een vraag teken bij sommige onderdelen, zoals de shock caps, deze zijn van kunststof
![]() ![]() ![]() Alléé dit zijn mijn eerste indrukken en ervaringen, hoe hij het doet op den track moet ik nog afwachten natuurlijk. |
|
|||
|
|||
![]()
Idd de punten die je aanhaalt kloppen zeer zeker.
- shockcaps zijn bij mijn weten geen problemen mee. Ikzelf heb er ook nooit last van gehad. - de ball ends zijn idd van mindere kwaliteit en durven loskomen. Heb je ze gebouwd zoals op de tip pagina van Durango. Dan valt het nog mee. Best is RPM of Kyosho te steken na verloop van tijd. -handleiding is ook correct. Ik had hem toen gebouwd met de online handleiding en de tips erbij. Auto zal zeker meevallen.
|
|||
|
|||
![]()
Ja, dat denk ik ook wel dat hij zal meevallen, en anders verzin ik daar wel iets op.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ik heb überhaupt nog nooit bovenste shock caps kapot gereden - en die van Durango zijn nog wel wat heftiger gebouwd dan die van mijn vorige auto (TRF)
![]() De Durango HD Ball cups staan hierom bekend, maar het issue is volgens mij hier niet opzich hoe snel ze los gaan, maar hoe stijf de schroefdraad is. Wat vet aan de schroefdraad helpt, wat verder doortappen dan de standaard setup aangeeft, en ten slotte, draai ze er enkele keren op en af zodat de schroefdraad in kan 'slijten.' Als je dit niet wil doen of niet werkt, steek in beide gaten/kogelkopjes een inbussleutel voor je ze verstelt. Mochten ze toch niet bevallen, ik kan de 'adjusters' van Tamiya erg aanraden: Soepele schroefdraad, maar wordt nooit te los, de kopjes houden stevig vast en ik heb op mijn TRF201 (vorige auto) op de meeste plekken nog de eerste adjustes zitten (na ongeveer 2 jaar, waarvan 1,5 jaar racen). Enige nadeel is wel: Ze zitten te los op de kogelkopjes van Durango, dus die moet je ook van Tamiya regelen (en dan of staal, of de 'fluorine coated' aluminium). Ten slotte, de handleiding is inderdaad echt ronduit bagger... Ziet er fancy uit, maar deze is overhaast gemaakt en de papierversie is nooit herzien (online versie gelukkig wel). |
|
|||
|
|||
![]()
Ik ga straks aan mijn bouw beginnen , goed dat ik dit al eens lees!
Goede tips ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tom veel plezier met de bouw, heb ik ook gehad.
|
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|