Go Back   oOple.com Forums > General > International fOrums > Belgium

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 05-08-2013
Cobra007 Cobra007 is offline
Member

Default Welke buggy, de Losi 22 of de Dex210?

Hallo allemaal,

Ik wil dus een buggy kopen, maar ik twijfel tussen de TwentyTwo of de Dex210, als ik naar mijn gevoel luister wordt het de TwentyTwo maar als ik naar mijne wallet luister wordt het de Dex210 omdat deze nu voor zo'n 125€ aan uw deur wordt geleverd. Wat is jullie mening?

Alvast bedankt.

Bert.
Reply With Quote
Old 05-08-2013
Kurtje Kurtje is offline
Senior Member

Hallo Bert

je kan momenteel moeilijk rond de DEX210 heen qua prijs/kwaliteit.
Zowel de Losi als de Dex zijn stevig genoeg, met een licht voordeel voor de losi.

Op zich kan je momenteel een dubbele kit kopen van de dex dan heb je ineens spares voor de prijs van een enkele Losi

Ik zou wel niet te lang wachten als je voor een Dex wilt gaan, aantallen zijn beperkt volgens mij.
Old 05-08-2013
Kurtje Kurtje is offline
Senior Member

Hallo Bert

je kan momenteel moeilijk rond de DEX210 heen qua prijs/kwaliteit.
Zowel de Losi als de Dex zijn stevig genoeg, met een licht voordeel voor de losi.

Op zich kan je momenteel een dubbele kit kopen van de dex dan heb je ineens spares voor de prijs van een enkele Losi

Ik zou wel niet te lang wachten als je voor een Dex wilt gaan, aantallen zijn beperkt volgens mij.
Old 05-08-2013
skyaflake's Avatar
skyaflake skyaflake is offline
Senior Member

Hoe zit het, naast dat de Durango nu erg goedkoop is, verder met de onderdelen? Het is altijd fijn dat je na een race snel aan nieuwe onderdelen kunt geraken.

Gevoel is ook wel belangrijk vind ik. Als je de Losi een mooiere auto vindt, waarom schaf je die dan niet aan? Het is iets duurder dan de Dex nu, maar misschien heb je er later een beter gevoel bij omdat het toch DE auto is waar je zelf een goed gevoel bij hebt.
Old 05-08-2013
Cobra007 Cobra007 is offline
Member

Dat is dus nu mijn probleem, Kurt heeft een goed punt, maar skyaflake ook, als ik de Losi zou kopen, weet ik dat ik de onderdelen gemakkelijk kan vinden, bij de Durango weet ik dat niet en de onderdelen van de Losi zijn ook niet zo heel duur, en met Losi heb ik ervaringen want zelf heb ik de XXX-SCT en ik weet dat deze super goed en zeer sterk zijn, en daar komt dan dat gevoel weer en dan begin je na te denken en dan speelt die Durango daar weer op in want die is de helft goedkoper nu en ik weet dat ik niet te lang moet wachten, dat die Durango's zo verkocht gaan zijn.

De voorbije donderdag heb ik eens met den Hans zijne TwentyTwo gereden en ik was onmiddellijk verkocht, deze reed zo goed en zelf was ik ook goed tegen over als ik met de XXX-SCT rijd.
Reply With Quote
Old 05-08-2013
Kurtje Kurtje is offline
Senior Member

Ik had vroeger nooit problemen met Durango onderdelen.
Had alles op 2 a 3 dagen in huis. Zeker met het huidige aantal 210 rijders ga je zelfs op een race amper zonder onderdelen vallen.

Maar idd koop de auto die je graag wilt.
Heb ik net ook gedaan
Old 05-08-2013
Kurtje Kurtje is offline
Senior Member

Haha idd Hans zijn 22 liep lekker na wat tips lol
Old 05-08-2013
Hans Wynants Hans Wynants is offline
Member

idd, nog wat trainen de komende weken en da komt 18/8 in orde :-) . ik zal men best doen op de volgende clubwedstrijd!

om het nog wat moeilijker te maken kan ik er nog een derde merk bijdoen, is sterk aan het opkomen dus binnenkort ook redelijk veel ervaringen, de nieuwe Yokomo met mid motor , ook en super auto denk ik. ik heb hier over getwijfeld vorige week, maar van zodra mijn TLR het zo goed deed ben ik van het idee afgestapt.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules