|
|||||||||||||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
linkje naar flyer http://users.telenet.be/orrabe/flyer...uren%20pdf.pdf
![]() - Op zaterdag 6 juli, houden wij onze eerste 12 uren wedstrijd. - start wedstrijd 11uur/einde 23 uur. - max 12 teams van min 4personen - 2 buggy's per team 2wd/2wd, 4wd/4wd of 2wd/4wd, enkel buggy's geen SC enz. - 1 transponder per team - inschrijfgeld 40€ per team - inschrijven via infoATorra.be voor 1 juni 2013, met vermelding naam van u team en de juiste transpondernummer. - blijven slapen geen probleem
Last edited by Cooper; 11-03-2013 at 08:41 PM. Reason: bedankt Beks voor de jpg :) |
|
|
||||
|
||||
|
kris, best een jpeg ipv een word document
|
||||
|
||||
|
Hallo waarom ieder team maar met 1 transponder je kan er toch twee toevoegen aan 1 team anders moet je hem aldoor ompluggen en vastmaken .
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Waarom?, - omdat wij (het bestuur van Orra) voor deze formule gekozen hebben. - normaal wordt een 12 uren gereden met 1 Auto ipv 2. - in onze ogen is het doel van 12 uren, zolang mogelijk rijden met 1 accu en door 2 transponders toe telaten, zal het gewoon 10 min knallen zijn en hub de andere auto snel op de baan en terug knallen. -je mag ook gewoon u accu verandere ipv de transponder en met de zelfde auto rijden, das de keuze aan de teams. - maak u transponder vast met velcro, gaat het al beetje sneller ![]() grts kris. |
|
|
||||
|
||||
|
Merci cooper, alleen hoe kom ik daaraan?
en hoe krijg ik da dan op oople?
|
|
|
||||
|
||||
|
t makkelijkst is (voor mij dan toch) omdat iedereen dat heeft is een printscreen maken en dan in paint openen en het gedeelte dat je nodig hebt eruit knippen.
Dan krijg je dit -zie bovenaan het resultaat- Last edited by Cooper; 11-03-2013 at 08:42 PM. |
|
|
||||
|
||||
|
Mega bedankt Jan en merci ook
|
|
|
||||
|
||||
|
graag gedaan.
Alleen vraag aan cooper. Zou jij alstemblieft willen knippen en plakken naar de eerste post en mij ertussen en onderuit verwijderen. Ziet er een beetje apart uit anders. |
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|