|
|||||||||||||||
|
|||||||
| View Poll Results: Is een beginnersklasse in het BNK een goed idee? | |||
| Ja, als beginner wil ik ook in een 'A' kunnen zitten. |
|
10 | 18.18% |
| Nee, een beginner kan evengoed een finale winnen, ook al heet die dan C, D, E, Z |
|
41 | 74.55% |
| Haha een schildpad op zijn kop geraakt nooit meer recht! |
|
2 | 3.64% |
| I am English and I've no right to influence this poll. ;-) |
|
2 | 3.64% |
| Voters: 55. You may not vote on this poll | |||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
DEZE POLL HEEFT GEEN RECHTSTREEKS GEVOLG OP HET BNK!
Gewoon om eens te 'pol'sen ![]() Quote:
Quote:
(Je cherche: traduction en francais)
www.rc-offroad.be Never argue with a stupid man. He will drag you down to his level and beat you because of his experience. Last edited by Cooper; 15-05-2012 at 07:27 AM. |
|
|
|||
|
|||
|
- Zoals Jeroen zegt: strijden voor 1e plaats in bvb D finale is net hetzelfde als strijden voor 1e plaats in een beginnersreeks
- Clubraces zijn ideaal voor starters (maw de 45 andere weekends per jaar waarin het geen bnk race is) - Op een EK en WK zijn ook geen beginnersklasses
|
|
|
||||
|
||||
|
en wat houd iemand tegen om zich in te schrijven in beginners klasse en daar betere tijden te rijden dan niet-beginners?
![]() wat als het een beginner is die gewoonweg goed is; is het dan geen beginner? zijn nu al wat weinig mensen, versplintering gaat hobby niet vooruithelpen denk ik
|
||||
|
||||
|
beetje onnodige poll. gewoon komen en rijden beginners, verder dacht ik dat 4wd de beginners klasse was
![]() ![]()
|
||||
|
||||
|
rij 4 wd en ben dan altijd in de laagste finale ben ik dan een dubbele beginner??
|
|
|
|||
|
|||
|
mischien geen slecht idee.
er zijn ook mensen die graag mee zouden willen doe met een lager buget. denk daar ook eens aan |
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|