|
|
||||
|
||||
![]()
Dear Community,
The RC Electro Liège Staff is glad to announce you the new opening of the RC Electro Liège 1/10 and 1/8 electric clay track ! Starting from the 25/03/2012, you will be able to enjoy this completely renewed track, with a lenght of 210 meters, with elevations going higher than 1 meter, full clay and a LOT OF FUN!!! A little preview of the track (not completely finished) : ![]() ![]() ![]() For all those who don't know where we are located, just click here to have a google maps view. We all hope to see you soon!
|
||||
|
||||
![]()
Supèèèèr
Awesooooome! Geweeeeeldig! ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
best rc track in belgium i think
![]() ![]()
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, .. wanted: pred x10/11 and AC s2 |
|
||||
|
||||
![]()
the track looks again superb . would love test driving that hamer down lol
|
||||
|
||||
![]()
Hi all,
Don't forget this Sunday! ![]() The sun will probably be shining, so we hope to see many of you! ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Bart outpacen op smilies, Bruno is gedreven dit jaar!
|
|
||||
|
||||
![]()
Ik ga dit jaar ook De Bakker outpacen op kinderen hebben, Michel outpacen op diesel verbruiken, Walibur outpacen op gedreven zijn, en Kriske outpacen op velos repareren!
|
||||
|
||||
![]()
Outpacen, het BNK-woord van 2012. Plooien is vanaf nu underpacen. En "ik heb muug pace" is heerlijk onbegrijpelijk voor outsiders.
|
|
||||
|
||||
![]()
vandaag even naar luik geweest op de nieuwe layout even deftig te testen op vraag van de club en eventueel nog wat bij te werken daar waar nodig .
dit alles is inmiddels gebeurd en mag zeker zeggen het is er weet voor 100 pecent een geslaagd pistje geworden . morgen de grote opening van dit geheel waar iedereen dan ook zeker welkom is en hoop voor hen ook op een grote opkomst . wegens hier weer heel veel werk is ingekropen zou dit een kleine blijk van waardering zijn zou zeggen groeten en hoop jullie er morgen allemaal te kunnen zien .
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik ga volgende week op vakantie ![]() Kort om weet iemand misschien of de baan open is door de week of zijn er club avonden Waar ik wel kom ben ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
het beste is contact opnemen met michel of zo via face book gaat het beste en snelste zijn . en dan zal die U de code geven van de poort zodat je op de baan kan . en anders zalt over de draad klimmen zijn . lol . en ze verstaan ook engels dus een derde mogelijkhijd kwazi talen he . groeten
|
||||
|
||||
![]()
Weet gij hoeveel Michels er zijn op facebook?
![]()
|
||||
|
||||
![]()
die kunde tussen mijn vrienden vinden dus das gemakkelijker dan . of gewoon electro liege ingeven op face book hebben ergens ne link staan dan komt ge der ook wel
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de digitale revolutie is mijn gedeeltelijk on gaan ik doe niet mee met die Boeke ik probeer die beste mannen maar via de verouderde mail te bereiken (in mijn best Engels) |
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|