|
|
|||
|
|||
![]()
Hallo,
op verschillende site's uit de usa vind ik een setje met alle schroeven in rvs voor mijn team asso sc8. Heeft iemand ervaring met bestelling van sommige zaken. Of zijn er goede online zaken hier in europa waar men veel hop-ups vind voor team asso ? Alvast bedankt Greetz Mostro |
|
||||
|
||||
![]()
er zijn meer als winkels zowel online als de normale wikels waar ge alle opties voor nen asso kunt krijgen kwestie van even rondzien want asso vinde zelfs bij de kruidenier op de hoek bij wijze van spreken
|
||||
|
||||
![]()
Online:
- RC Model HK (HK) - RC Mushroom (HK) - RC Mart Dinball (HK) - Nexus Racing (HK) - Losi Parts House (USA, aanrader voor Asso) - A Main Hobbies (USA) - HK Modellbaü (DL) - RC Market (HK) - Ebay of course - DMS Racing (UK) Wellicht vergeet ik er nog een aantal belangrijke :-) Nationaal: - MCM Racing - Top Speed - Hobby Car Shop |
|
||||
|
||||
![]()
- wartelle-shop.com
|
||||
|
||||
![]()
= Frankrijk.
|
|
||||
|
||||
![]()
= gepost met B-Post in Belgie.
vandaag besteld, morgen geleverd
|
||||
|
||||
![]()
liquidrc.com voor als je weinig nodig heb (vrij vlot en maar 1 buck verzendkosten)
|
|||
|
|||
![]()
dms racing uk iemand ervaring met daar te bestellen
|
|
||||
|
||||
![]()
Alles heb je binnen op 3 dagen tijd, ruime keuze, goeie winkel. Aanvaarden wel geen PayPal, enkel kredietkaart/overschrijving.
|
|
||||
|
||||
![]()
excellent service; snel , vriendelijk en zoals gezegd, mooi aanbod. Niet de scherpste prijzen, maar voor zo'n service betaal ik graag wat extra
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Inderdaad, niet altijd de goedkoopste van verzending maaaar, als iets in backorder is sturen ze het later op, en desnoods daarna nog een deeltje van je bestelling en daarna nog een deeltje.
Ondertussen wel al 2 jaar geleden dat'k er nog heb besteld. Nu probeer ik de locale zelfstandigen wat te steunen, het prijsverschil is de laatste tijd 't niet meer waard in't buitenland te bestellen.
|
|||
|
|||
![]()
oke bedankt gasten tis omdat ik de carbon front shock tower zoek voor een x 6² en is toch wel moeilijk te vinden hier
|
|
||||
|
||||
![]()
Cream RC heeft er ook een, die gast is een forumlid op oOple. Die post vaak in de topics over de TLR 22 (heeft daar een gewichtje voor gemaakt).
|
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|