|
#1
|
||||
|
||||
![]()
mijn auto kraakt bij het optrekken. heb al naar de diff gekeken maar daar zie ik niks aan . dus ik denk dat het de motor is . het is een nosram brushless modified pure evo 7.5. iemand bekend met dit probleem ? of een idee wat het zou kunnen zijn ?
__________________
Tlr 22 nosram/ carson / zippy / kypom/ shumacher / spektrum Traxxes slash 2wd stock / orion Hotbodies cyclone tc / lrp / reedy |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ben je 100% zeker dat je diff niet doorslipt?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
spur en/of pinion versleten?
tandwielen binnenin versleten? outdrives versleten? Welke auto is het eigenlijk?
__________________
www.rc-offroad.be Never argue with a stupid man. He will drag you down to his level and beat you because of his experience. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
TLR 22, dat is normaal
![]() 1) Controleer de lagers van de motor 2) De kans is groot dat het druklager van het diff aan vervanging toe is (is vaker het probleem dan de diff balls/diff plates) 3) Kans is klein maar: pin van de aandrijfas die tegen de hub schuurt? |
#5
|
||||
|
||||
![]()
heb naar mijn lagers gekeken en daar is niks mis mee kogellagers van de motor zijn ook nog goed . het kraak geluid is alleen maar als ik wat trager optrek bij volgas optrekken heeft hij het niet
__________________
Tlr 22 nosram/ carson / zippy / kypom/ shumacher / spektrum Traxxes slash 2wd stock / orion Hotbodies cyclone tc / lrp / reedy |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Gebruik eens een nieuwe sensorkabel of check of deze nog goed is/goed is gemonteerd. Het kan eventueel de sensor van de motor zijn.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Klik je camberlinks eens los zodat de assen niet meedraaien, dan sluit je dat al uit.
Haal er al eens je motorpinion af en geef eens gas, dan kan je de motor al uitsluiten als dat ok klinkt. Als je 1 wiel blokkeert en je spur vasthoudt, en aan het andere wiel draait, slipt de slipper door voor de diff doorslipt? Bij de laatste rearmotor die ik reed, een B4, had ik een gaatje geboord in de spur casing en in de motor plate, en 6 (of zijn er dat 8 ?) gaten in de spur net buiten de slipperpads, zodat ik daar een sleutel kon doorsteken om die slippertest te doen. Dat kijk je best vaak genoeg na, want een paar keer rijden met de slipper vaster dan de diff en je diff is eraan. |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|