|
|
||||
|
||||
![]()
Hey iedereen,
Ik zit met een dilemma ik heb nu reeds een B4 en ben hier enorm tevreden over maar had graag een 4WD bij gekocht. Nu is mijn probleem dat je op alle fora zo veel mening leest dat ik het ook niet meer weet ... daarom even op dit fora informeren om mss zo tot een goede keuze te komen, ik rij op Kampenhout sinds een maand dus vrij nieuw in het auto gebeuren, was hiervoor een vliegenier ![]() De hamvraag, ga ik voor een Asso B44.1 of ga ik voor een Durango DEX410R ? Wat is jullie voor en nadelen van beide en wat raden jullie aan, graag jullie mening. Thx Nils
|
||||
|
||||
![]()
als de keuze enkel tussen die twee is ja dan ist simpel durango.
en anders schumacher wtf the new cat SX3 . of tamiya . of yokomo Bmax . aan andere dingen geef ik in elk geval geen geld meer. en voor en nadelen van al die auto's zou zeggen kom dat eens vragen op een wedstrijd of zo want anders heb ik hier nog 4 pagina's nodig. groeten
|
|||
|
|||
![]()
Ik zou zeggen een DEX Nils
![]() Maar ik ben bevooroordeeld haha ![]() Je hebt met mijne kunnen rondcrossen eh, dat heeft je toch wel aangestoken eh :P
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() maar als het de Durango word, is de voorwaarde dat we da ding bij u thuis samen ineen steken ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Geen probleem hoor maat
![]() Neen een durango is heel leuk om rijden, zeker dan ook nog dat je er dan al 2 kent die ook Durango rijden... Ideaal als je eens een stukje niet mee moest hebben ![]() Of afstellingen uitwisselen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
B44.1
![]() Heb er zelf geen, maar heb op hetzelfde circuit (Arendonk) binnen een tijdspanne van 3 dagen beide auto's uitvoerig getest en vond de B44 een stuk makkelijker rijden. Bovendien vond ik de kwaliteit van de 410R (heb ik gehad) wat tegenvallen op bepaalde punten. Associated kan je kopen op elke hoek van de straat en er zijn geweldig veel set-ups voor te vinden, Durango is dan wellicht weer wat sterker. |
|
|||
|
|||
![]()
Het is zoals V-Rossi zegt een B44.1 kan je zeker ook niets mis mee doen hoor ...
Het zal nog altijd gaan om persoonlijke smaak!
|
|||
|
|||
![]()
Beiden zijn shaftdrive = foute keuze.
![]() Als ik dan toch moest kiezen : B44, al is het maar voor de prijs. |
|
|||
|
|||
![]()
haha
![]() ![]() Hmmm zoveel prijsverschil is er niet tussen een DEX410R en een B44.1 of vergis ik me?
|
||||
|
||||
![]()
viper bouw je B4 om naar een X6 en rij volgende keer mee op orra op de clubwedstrijd
![]()
|
||||
|
||||
![]()
ik stond zelf ook voor de keuze, na alles goed te hebben onderzocht bleef alleen de shumacher sx3 en de tamiya 511 over (riemen ftw), nou het is de laatste geworden omdat deze er simpelweg gewoon al is, dat er genoeg set-ups bekend zijn en dat deze de oren nog steeds wast van andere buggy's
![]() er moet wel nog aardig wat pegels tegenaan gegooit worden voordat deze compleet is helaas. de velgen zitten er nog niet bij mijn kamaraad jos heeft de sx3 besteld, heeft tie wat te sleutelen op het circuit ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Als je al een B4 bezit zou ik sowieso gaan voor de B44. Gewoon omdat het makkelijker is. Biede auto's hebben dezelfde lagers, hingepins, veren ect. Is gewoon logestiek gezien de betere oplossing.
|
||||
|
||||
![]()
Alle fora staan vol zever, dus vraag je het maar hier op het forum?
![]() Aan iedereen die een vraag stelt in de zin van 'Wat is beter' : bereid u voor op 20 verschillende antwoorden van 10 fanboys waarvan er 9 zichzelf tegenspreken, en waarvan geen enkel waarheidsgetrouw is. Voor de keuze van een wagen zijn er betere methodes. Goed rondkijken op een wedstrijd. Een paar gerichte vragen stellen aan een paar toprijders. Zo'n dingen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Janus zijn antwoord is erg goed en 100% juist, Wat Cooper zegt is er ook helemaal op
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als ze aan de top rijden is de kans heem groot dat hun merk geen kweddelen zijn.
|
||||
|
||||
![]()
das ook waar
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Eens met Janus dat het makkelijker is om twee wagens van hetzelfde merk te hebben.
Daarbij vind ik de 44.1 ook nog eens èrg prettig rijden. (En dat voor een shaft drive ![]() Alleen de DEX is zo fokking sexy dat ik die ws. toch zou kopen van de twee. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Thx all, maar gaat Durango worden denk ik, wel voor volgende maand
daar ik stukken heb gehad aan mijn B4 vandaag die ik niet zag aankomen ![]() heb al veel gelezen en gaat denk ik de Durango worden, daar Ik Kurt en Ronny goed ken en zei hier beide ook mee rijden dus kennis genoeg op dat vlak, dus qua logistiek ook interesant ![]()
|
||||
|
||||
![]()
en euuuuuuuuu EXCUZEER de sx3 is er nog niet.
hoe komt het dan dat de mijne al in elkaar staat. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Display Modes | |
|
|