|
|
|||
|
|||
![]()
Hey ik ben jeremy ,
Ik rij enkel op Stokrooi(ATR) . Ik rij met de b44 van ae. -Spektrum dx3e -Castle mamba max pro -7.5t graupner motor -multiplex digi servo -team orion 4.5 amps/h batterijen 45c Ik ben op zoek naar een goede setup met vooral de nadruk op de banden. De perfecte banden voor daar zijn de medial pro's de soft's. Ik heb die maar de hardste versie ervan (het probleem is ze zijn uit productie). Ik ben dus opzoek naar iets wat meer grip geeft. Is er iemand die nog wat tips heeft om meer grip te krijgen in Stokrooie. (vooral achteraan). Alle hulp is welkom Ook nog zou ik de nieuwe body (punisher b44.1) van Jconcepts willen. Iemand een idee in welke winkel ik hem kan krijgen of iemand die via internet dingen aankoopt en ook die extra body voor mij erbij kan bestellen? ps ik heb geen visa kaart dus dingen bestellen via internet gaat niet echt gaan greetz jer |
|
||||
|
||||
![]()
ff denken... 4x4 op stokrooie: losi stud is the way to go
|
|
||||
|
||||
![]()
ik heb er daar nog nen berg van geplakt liggen dus moesten ze u intreseren laat ge maar iets horen
ofwel de nieuwe qualiber moet er ook wel best werken. groeten
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
foutje .
ikke en schrijven he ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
't zou niet kloppen moest je plots wel juist schrijven hé, 't zou niet meer geloofwaardig overkomen.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
kijk het zit nu eenmaal zo.
moest ik hier de moeite voor doen dan zou dit perfect lukken en altijd juist zijn. maar wegens ik een grote hekel heb aan het steeds moeite doen en er te veel tijd in steken om het juist te doen , schrijf ik dus meestal kort en vol fouten wat een stuk sneller is. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Den Bart is ne speciale
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hey feniks, heel graag zelfs heb je een nieuw setje nog liggen voor 4wd medial pro crysp in de x3 compound het zachtste ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
jeremy heb u al gezegd de zachte medial pro is het beste en stud is ook goe maar slijten snel.
een goede band is ook de goosebump. maar is soms onvoorspelbaar. caliber moet ik nog altijd eens testen grtz
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, .. wanted: pred x10/11 and AC s2 |
|
|||
|
|||
![]()
ja weet ik , ik dank je daarvoor. Maar hoe meer tips hoe beter
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
In stokrooie zijn zelfs minispike's goed !!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Als het maar tsjoepen heeft!
![]()
|
|||
|
|||