|
|
||||
|
||||
![]()
BNK Mardave !!!
Laten we gelijk ff de electronica regelen!! - hobbywing unsensored - TFB 13.5 spec motor - 1s LiPo of LifePo ![]() Budget Bucks A GO GO !!!!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
We hebben de uitvoering met een diff, en hebben als ESC de EZRUN 60A-SL en als accu de Zippy 5700 die we als 1C gebruiken. Over de motor moeten we het nog even hebben. Jeroen heeft er nu een 8.5 EZrun in zitten en ik heb een 9.5 apart liggen (die worden uitgedeel bij races als de ETS, dus er zijn er massa's van in omloop. Hierdoor kostten ze 2de hands iets van 10 á 15 euro). Maar als dat toch te gay is hebben we natuurlijk ook nog de 4.5 klaar liggen ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Werken die Ezrun regelaars met 1 cel? Of gebruik je dan die hobbycity booster ($4.95)
enneuh, waar is de strijdarena voor al dat geweld ? Mol ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Mol is een optie, schijnbaar is er ook ergens een baan net over de grens waar Mardaves reeds misbruikt worden.
|
||||
|
||||
![]()
euuuuuuuu hoor ik dat goe den arjan met ne 9,5 het is echt een pussy aant worden dan.
word tijd dat de darkside leden een nieuwe kopman zoeken en de deze naar de tfb verwijzen dan . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Voor mijn part is enkel de Caterham Mardave BNK-waardig = open-wheel klasse ![]() ![]() al de rest is touring ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Er zijn bepaalde fundamentele, onoverbrugbare onverenigbaarheden in het leven: Mestkar en de etiquette, Team Fluffy Bum en dikke tetten, Team Medium en grote johnsons, Fritz en ne afgestelde auto,... zo kunnen we nog wel ff doorgaan. Arjan en Team Fluffy Bum zijn dat ook. Hoewel beide krachten elkaar nodig hebben, is het lidmaatschap van Arjan bij TFB zo ongeloofwaardig dat het zelfs niet naar het rijk der fabelen verwezen kan worden. Dat kunnen we die arme fabelen niet aandoen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Zoals sommige wel weten begint iedere nieuwe auto bij mij normaal, het duurt alleen nooit zo lang
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat is het nut van op een janetterige vlakke baan te gaan rijden als het niet op z'n minst massief hard kan gaan?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
graag alles van mardave in dit topic gasten.
Zou er graag véél meer van weten dus alle info, reglementen, modellen, ... is welkom
|
|||
|
|||
![]()
Ben effe op de site van de Mardave gaan kijken, welke type wordt er het beste genomen om mee te rijden?
En welke motor en batterijen? Greetz ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ja, op die site staan ook totaal geen deftige foto's en wel duust modellen...
ik wil wel nog een regel: touring car bodies verboden.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Q en ik hebben de GT1 (lees Lotus) op het oog. Voor de rest zou ik voorstellen: - Auto Mardave V12 Circuit (dus met diff)* - Regelaar: EZrun 60a sensorless - Motor : Vrij - Banden : ?? - Body : GT / Hotrod - Accu : 1C lipo ( de meeste hebben toch al lipo saddle beschikbaar ) *Wijzigingen: - Ringen e.d. voor aanpassing rijhoogte - omkeren voorste draagarmen - bodysteunen - stuurkogels toestaan (ipv ijzerdraadjes) - Top brace voor besturing - Bumper toegestaan - Andere veren toegestaan - Lagers toegestaan
|
||||
|
||||
![]()
caterham? maar dat is ook een ander chassis zeker?
zo'n stock car vierkant ding (zoals jij ooit op je buggy had) Al klinkt lotus ook wel goed, beetje zoals een Thais hoertje.
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Je hebt ook een starre-as maar die is enkel in 32dp
![]()
|
||||
|
||||
![]()
als de motor vrij is de regelaar ook hé? (wil mijn oude GTB gebruiken)
de eerste spast die met regelaarzeik afkomt krijgt een klets. (of sensorless om dat nu net te vermijden?)
|
||||
|
||||
![]()
regelaar ? hebde da wel nodig -> gewoon aan/uit knopke, aansturen met micro servo (hextronic) voor 3euro !
Timing altijd goed ![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|