|
|
||||
|
||||
![]()
Was een geslaagde dag ik heb mij super geamuseerd
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
het was inderdaad een hele geslaagde dag .
over het algemeen heel proper gereden geweest en leuke battels gehad. alleen de marchels mogen ietsje vlotter tevoorschijn komen en ietsje vlotter tewerk gaan , maar je kan niet alles hebben he. ook de veranderbare layout van de piste is super , zo hebben we eens wat afwisseling lol. algemeen gezien dus zeer goede dag geweest en goei organisatie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
en gij content omdat ge de woopy's van 5 naar 4 hebt gereduceerd
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Great race day indeed !
![]() We had to leave in the hurry, are the results online somewhere already ? Thanks to ORRA people, and no thanks to the sun... (deadly zonneclashed I am ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Wonderful day !
Many thanks to Chris and his crew ! the track is even better than before !! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
inderdaad de woepies zijn van 5 naar 4 gevracht dus al veel minder loterij en veel minder problemen na de start daar .
zo is het een minder willekeurigge win , das 1 en 2 het fijt dat ze dit jaar gewoon nog nooit goed gelegen hebben maakt het dus nu aanneembaarder voor iedereen .altijd woop woop
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thanks, mate |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
http://users.telenet.be/orrabe/wedstrijd%204/ kris. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sluit me hier volledig bij aan. Ondanks dat er bij de 2wd wel nie zo echt proper gereden werd ![]() Vond de battle met u in de 4wd het mooiste moment van de dag ![]() ![]() Het circuit is echt wel fijner geworden zo. De woopy's waren fijn, maar nu is het nog leuker. zeker als je een dagje gaat trainen, bespaart een hoop loop werk ![]() Baan inzetters waren inderdaad soms wel minder aandachtig. Misschien int vervolg voor de wedstrijd begint een korte briefing geven dat er op de wagens voor u gelet moet worden en niet op de ganse wedstrijd. want er zijn er bij amai. maarja we mogen al blij zijn dat ze worde omgezet al is het na 2-4 of 10 seconde ![]() grtz
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, .. wanted: pred x10/11 and AC s2 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat wil niet zeggen dat je moet rijden tegen 110% van u kunnen, en als het dan fout gaat moeten de baanposten er maar snel zijn zo dat je terug volle bak kan vliegen. En dat is niet persoonlijk ofzo, maar gewoon in het al gemeen, door geen fouten temaken, heb je die baanposten niet nodig, en verlies je ook geen tijd. Maar dat moet iedereen voor zijn eigen uitmaken. En ook, wat het gisteren allemaal was weet ik niet, maar amai, twas met of jullie of toch groot deel WK finale's aantrijden waren. |
|
||||
|
||||
![]()
Jep het is maar een clubwedstrijd. Vandaar dat ik het ook niet erg vind.
en kris je hebt 100 procent gelijk over dat je geen fouten moet maken. Maar moesten er ook van die gevallen op een bnk voorvallen denk ik dat er wel ambras van komt. je kan u eens vergissen maar heb het gistere zeker een keer of 4 gezien dat een auto op het verkeerde stuk van het circuit gezet word. dit gebeurt normaal niet als je voor u kijkt en u taak doet. " kan wel eens zijn " maar 4 keer vind ik toch wel beetje veel ![]() maar tis genoeg hierover seffes hebbe we nog ruzie, ik weet dat ik het gistere van vele heb gehoord dus wou het maar effe meedelen. nogmaals het was een super leuke dag
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, .. wanted: pred x10/11 and AC s2 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]()
en ja... ik ben er zelf ook 2 keer afgetikt...
(waarvan minstens 1 keer NIET ONOPZETTELIJK) Bij de rookies werd er ook veel gebotst, geduwd, afgesneden enz. MAARRRR - daar was het in 99% van de gevallen ONOPZETTELIJK - daar werd er NIET gegrommeld en geschreeuwd Laten we allemaal terug ROOKIE worden?! ROOKIES, bedankt dat jullie gisteren zo talrijk aanwezig waren, zodat mijn zoon (de kleine Stef, 5 jaar) in z'n eigen reeksje kon rijden... Om met een positieve noot af te sluiten: toch hebben ook wij ons gisteren heel goed geamuseerd en er was echt wel een goede sfeer...buiten enkele momentopnames tijdens het rijden zelf. Bedankt ORRA voor een onvergetelijke dag! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, het was toffe dag, maar soms een beetje vroeger het gas lossen, zou niet slecht zijn. En een beetje sportief rijgedrag mag wel, het is maar clubwedstrijd dus, moet het fun blijven, en zeker voor de mindere rijders of de goede. tot de 24 juli m binnen 2 weken opt bnk. |
|
||||
|
||||
![]()
@jefrey
die move in de lucht had ge moeten zien aankomen he ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() was fantastis om eens fun close te racen zonder zever of boe of ba . alleen zonde dat de rest niet echt kon aanpikken , maar ben der van overtuigd dat da wel ga komen nog ergens dit jaar.
|
|||
|
|||
![]()
Indeed, knappe move van den Bart
Wat de baanposten betreft, kunnen we in de toekomst misschien de mensen die niet zo snel uit de startblokken kunnen schieten op iets minder cruciale punten zetten (dit los van hun nummer in de reeks). En ja we moeten inderdaad onze posten in de gaten houden en niet de hele tijd de koers volgen. Heb er zelf tegen gezondigd ![]() Gary |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
normaal met de 2wd doe ik da meestal ook zo ver springe daar, maar mijne 4wd leende zich daar niet zo voor stond precies een beetje zwak gedempt ![]() hoop nog zo een paar duels met u te hebben ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Bart heeft ni liever
![]()
Display Modes | |
|
|