|
|
||||
|
||||
![]()
lots of tyres,i have way too many still and need to cut back
prices include free postage i shall be at the 8-09 this weekend should you wish to pay for them now and wish me to bring them down. larger pics here A brand new holeshots m2 on used rims £14 sold B 10 min run holeshots m3 £12 sold C brand new inside jobs m2 on new wheels £14 sold julio D 50% worn bowties m3 on green wheels £10 sold E 10 min run kamikazee softs £13 sold F 10 min run kamikazee softs £13 sold G 5 min run grp atomics softs £13 sold H large spikeys new on new wheels £14 been told they are HN grass snakes sold I new grp grip2's on new wheels softs £14 sold J 15 min run grp grip2's softs £11 sold K shumacher spirals used for 15 mins £13 sold julio L panther komodo dragon mediums i think,15 mins use £13 sold M panther hedgehogs 5 mins use softs £14 sold pending payment N panther hedgehogs 5 mins use softs £14 sold julio O panther hedgehogs 5 mins use rows trimmed for grip £13 P jc racing spikes,trimmed used for 10 mins,on new answer rc wheels £13 Q 30% worn angles,rows trimmed £12 R 30% worn angles,rows trimmed £12 sold S 30% worn angles,rows trimmed £12 sold T. 30% worn m3 crimes £12 U anglespikes,used for 20 min final nothing trimmed £14 sold(collecting at weekend) V anglespikes used for 5 mins nothing trimmed £16 sold W new losi pins silver compound £10 sold pending payment ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|