|
|
|||
|
|||
![]()
First version or Evo.
Complete or not, good or bad shape. Just some parts? What do you have? :-) / Bert |
|
||||
|
||||
![]()
These werent sold over here, only 500 in total got made and most stayed in Japan. You can duplicate the chassi as as I had my chassis, towers, L brace and gear box cf bits, steering brace all copied from my car by fibrelyte, so I can sell you a front and rear belt but youll need to find the hyperclytch which is the same as the zxrr, the same zxrr diffs, same layshaft pullies as the zxrr, same wheels, same wishbones and wing mount for the zxrr, but then you need the plastic bits which will be hard to locate and the metal kick up chassis plate. Kamtec do a stunning bodyshell, wing and undertray copied from my original shell. Otherwise your looking at a rough beaten up one for £500 and a stunner at over double that.
|
||||
|
||||
![]()
JAha bert så du letar efter kyoshos holygrail ...
![]() har du ngtn att byta med ??? mvh isobarik |
|
|||
|
|||
![]()
Oh, I assumed that Ripmax sold them in UK.
I worked at AB Slotcar (Kyosho Sweden) in that time, and we sold at least 30pcs. I have built several. Both prototypes and pre-production cars. The Shelf Queen ZX-S we had in our Kyosho Show Room was stolen many years ago... :-( |
|
|||
|
|||
![]()
Oh yes! Har ju byggt sådana förut, men aldrig ägt någon.
Har du nån, eller delar? Vad skulle du i så fall vara intresserad att byta med? |
|
||||
|
||||
![]()
Har köpt en del delar världen över tills det tog slut så jag kan bygga bilar av nya delar har kanske till 8 bilar men då får man fixa en del själv.
Har byggt en evo samt köpt en vanlig. kamtec har karossen funkar men är lite ojämn, samt att när dom gjorde en plugg av den så stöttade dom inte den tillräckligt enligt min mening så den är lite utfläkt inte ngn kyosho kvalla direkt. Svårt att få tag på är law20-1 alu kicken till chassit på evon kicken på första version chassit är inbyggd men det var en svag del så den gjorde dom om med ett tre delat chassi, det är det chassit som är på fiberlytes hemsida. Det största problemet brukar vara att förnedra sig så mycket att jag tilllåter dig få köpa av mig. läs i lazer tråden så förstår du ![]() ![]() ![]() mvh isobarik Last edited by isobarik; 19-12-2017 at 02:46 PM. |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|