View Single Post
Old 25-01-2015
pieterke's Avatar
pieterke pieterke is offline
Member

Default Te koop

Hallo,

Heb in het afgelopen jaar gemerkt dat de gemiddelde vrije tijd van de werkende mens niet zo hoog is als ik had verwacht.
Dit in combinatie met andere hobbies geeft het probleem genaamd te weinig tijd en daarom biedt ik een deel van mijn RC-hobby te koop aan.

1.Asso B4 met heel veel stukken (zie foto) VERKOCHT

2 Sets losi shocks (inclusief alle pistons en de gangbare veren)

Alle banden op velg (gele uiteraard ;-) ) minispikes zijn niet meer nieuw, maar nog goed voor te trainen of de kinderen. 2 paar callibers verkeren in dezelfde gezondheid.

3 Bodies, waarvan 2 stevig gebruikt en 1 gespoten maar nooit gebruikt (wel van ventilatiegaten voorzien)

een doosje vol vijzen, moeren, reserve kogellagers

Zowel nieuwe als gebruikte armpjes, shocktowers, hingepins, (gebruikt) differentieel en nieuwe diffonderdelen,idlergears,motorplaat, assen, stuurblokken,....(Niet alles staat op de foto) Turnbuckles zijn in Titanium van Lunsford.

Chassis is een paar races geleden nog vervangen door een nieuw.

Hierbij nog enkele foto's:

Prijs voor dit alles:
60 Euro wanneer je het hier in Sint-Genesius-Rode komt ophalen.
Verzending is mogelijk op kosten van koper.

2.TRF 415 +415 MSX MRE VERKOCHT

3. Elektronica (gebruikt)

2x Spectrum Sr 3000 ontvanger (met spektrum voltage protector condensator voor extra beveiliging tegen wegvallen van spanning) 15 euro per stuk

Savox SC 1251 Low profile servo VERKOCHT

Nosram Spec Storm Evolution motor (type lrp x11) 17,5 turns niet veel gebruikt 25 euro

Toro 10 120A sensored Brushless speed controller (tot 4.5 turns motor op 2s lipo) weinig gebruikt 25 euro

Bij interesse kun je me best een mailtje sturen aangezien ik nog maar zelden op Oople langskom.
Indien voor beide mogelijk kan ik het materiaal wel eens meebrengen naar Kampenhout.

E-mail: [email protected]

Groetjes,
Pieter

Last edited by pieterke; 16-04-2015 at 08:29 PM.
Reply With Quote