Geen enkele servo heeft hiervoor volgens mij een interne beveiliging. De SC1251MG is een veel gebruikte servo. Daardoor zijn er genoeg verhalen over dat ze kapot gaan - Vaak hebben de servo's echter dan al een historie met klappen die deze niet had horen te overleven

Het gebeurt vaak genoeg dat onderdelen eigenlijk later pas echt finaal dood gaan dan dat de interne schade is gedaan/gemaakt (waardoor ze in de tussentijd verzwakt, maar nog perfect bruikbaar zijn).
Anyway, Je ziet steeds meer auto's zonder servo saver, omdat deze vaak het neveneffect hebben dat ze bij hoge snelheid en zwaar stuurwerk ook gaan meebewegen.
Als je zeker wil zijn dat je niks doorbrandt, dan zou ik een SC1257TG of SC1258TG proberen te regelen.
Echter, op basis van hoeveel mensen er wel succesvol mee rondrijden zou ik de SC1251MG gewoon proberen zonder servo saver. Gebruik dan wel zo min mogelijk alu en carbon in de stuurinrichting, die vangen namelijk geen impact op, die sturen de impact onverminderd door naar het opeenvolgende onderdeel (en dat is moordend voor elke servo)