VERKOCHT !!
Wegens overschakelen op ander merk bied ik mijn Losi 22 mid motor met tal van onderdelen en opties aan...
Ik heb de wagen zelf 4 maanden geleden gekocht. Het chassis is beschermd door een Proline chassis decal en is vrij van krassen.
Ik heb er enkel mee gereden op astro, er is nooit mee op zand of klei gereden. Er zit nergens speling op de onderdelen.
De originele doos + handleiding is er ook bij.
De wagen komt zonder elektronika maar met Savox servo (sc-1251-mg)
6 paar achtervelgen + banden (Schumacher silver, blue en yellow)
5 paar voorvelgen + banden (silver, blue en yellow)
2 paar nieuwe voorvelgen.
2 bodies, 2 gebruikte spoilers, 1 nieuwe spoiler.
2 Lipo saddle packs: 1 Nvision 5500mah 90c (max 15 cycli)
1 Kypom 5300 50c (max 15 cycli)
TLR Turnbuckle Wrench.
Volgende parts zijn NIB:
TLR6076: Turnbuckle 50 mm
TLR2051: Front en rear Camber Block Kit
TLR1069: Front Axle Lug Screw
TLR5097: Shock Standoff
TLR2974: Drive Pin Set
Volgende parts zijn gemonteerd of aanwezig:
Complete ball diff met carbide balls gemonteerd.
LOSA2954: Gear Diff x2
TLR5065: TLR Bleeder Cap Set x2.
TLR2045: Anti Squat Tuning Set
Alu Hex Set Standard Width.
3° LRC Plate
4° LRC Plate x2
Green Spring Front
5° Caster Block Set
De stukken om om te bouwen naar rear motor zijn er ook bij, net als extra draagarmen voor en achter.
Nog heel veel reserve parts, alsook setjes screws NIP.
Ik had voor dit totaalpakket graag 330 euro gekregen.
Deze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 800x600 en 261KB.
Deze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 800x600 en 272KB.
Deze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 800x600 en 276KB.
Deze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 800x600 en 298KB.
Deze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 800x600 en 306KB.