View Single Post
Old 31-08-2013
Origineelreclamebord's Avatar
Origineelreclamebord Origineelreclamebord is offline
Mad Member

Default BNK Luik - Vervoer gezocht

IK HEB INMIDDELS EEN AANBOD VOOR VERVOER, DIT IS DUS GEREGELD. BEDANKT VOOR DE HULP!

Beste BNK rijders,

Met het laatste (en voor mij verste) BNK over een krap maandje dacht ik maar eens een oproep te plaatsen... Ik heb nog geen vervoer naar en van het BNK van Luik. Ik vroeg me af of er nog iemand is met plek in de auto voor:

- 1 persoon
- Een grote reistas (+/- 120L)
- Een rugtas
- Mogelijk los een (compacte) tent en/of slaapmatje.

Die mij (zaterdag) kan oppikken (en na de race/op de terugweg afzetten) bij één van de volgende treinstations:

- Rotterdam
- Utrecht
- Roosendaal
- Breda
- Tilburg
- Den Bosch
- Eindhoven
- Roermond*
- Maastricht*

*Voor deze stations geld dat ik rond 19:00/19:30 in de trein moet zitten om met zekerheid nog naar Zwolle terug te kunnen reizen op zondag.

Ik kan vanaf ongeveer 11:00 op de stations aanwezig zijn voor de meest zuidelijke stations, vanaf 10:00-10:30 voor de meer noordelijk gelegen stations. Eventueel kan ik ook op vrijdag alvast naar het zuiden komen als ik daar kan overnachten.

Als je suggesties hebt waardoor ik bij het BNK aanwezig kan zijn hoor ik ze graag (ook als ze niet lijken/aansluiten op wat ik net heb gepost) - Fingers crossed, en alvast ontzettend bedankt voor jullie hulp

3D Printing Upgrade Parts - FF210 Buggy
Reply With Quote