Thread: TLR 22 V2
View Single Post
  #3  
Old 09-08-2013
Origineelreclamebord's Avatar
Origineelreclamebord Origineelreclamebord is offline
Mad Member
 
Join Date: Sep 2010
Location: Netherlands
Posts: 1,571
Default

Opzich niet zo vreemd, ik denk ook niet dat de TLR22 een platform is wat ze al moesten vervangen - het ontwerp was zijn tijd eigenlijk vooruit:
- De meeste merken gaan nu naar een langere wielbasis, en het staat me bij dat de TLR dit al had?
- Voor rear/mid op één platform hoeven ze ook niet te herontwerpen (zoals Kyosho en Yokomo)
- Ik heb nog weinig TLRs onderdelen zien breken (alleen de voorste wielmoeren zien los schieten) - de wagen was al Brushless-proof ontworpen, dus daar hoeft ook weinig veranderd te worden.

Wel kampen ze volgens mij met een issue dat niet iedereen met de wagen overweg kan, ik heb al meerdere mensen gehoord die de wagen vrij snel hebben weg gedaan. Ik snap het nog niet - ik heb met Wesley's TLR gereden en dat kon op een flink tempo met twee vingers in de neus!

Anyway, ze zeggen dat de 'driveability' een issue was en nu is opgelost - dat zal dan in die nieuwe hubs en stuur-arm (schuivende blok) zitten - eventueel het extra gat voor de shock in de achterarm, de rest van de geometrie is hetzelfde zover ik weet...

...Het zou best veel verschil maken in hoe de auto rijdt, maar in de ogen van veel gebruikers zijn de veranderingen te klein voor een nieuwe release - dus het is niet vreemd dat ze het wat aandikken met updates voor meer gebruiksgemak
__________________


3D Printing Upgrade Parts - FF210 Buggy
Reply With Quote