View Single Post
Old 06-08-2013
Origineelreclamebord's Avatar
Origineelreclamebord Origineelreclamebord is offline
Mad Member

De TLR is goede support voor bij MAC Vlijmen (en het BNK) omdat de familie van Helmond de wagen echt door en door kennen - ik vond hun TLRs echt subliem rijden in mid-motor (zowel op klei/lage grip als kunstgras/hoge grip)... maar niet iedereen lijkt zijn eigen auto zo goed te krijgen ondanks het setup advies...?

De DEX210 rijden meer wagens van rond, en er zijn wel enkele goede rijders om setup advies te vragen... maar het advies zal sterk verschillen van persoon tot persoon omdat je met de DEX210 eindeloze setup mogelijkheden hebt uit de doos (dat is de sterkte en tegelijk dus ook een zwakte van de wagen)...

Wat ik zou doen is kijken bij welke club je denkt te gaan rijden (of waar je nu al rijdt)... Kijk of er meer DEX210s rondrijden, of TLR22s. In je keuze zou ik ook meenemen dat de DEX210 nu in de aanbieding is voor bijna noppes (en een 2e kit voordelig is als je ook maar een paar reserve onderdelen wil - want Durango onderdelen zijn relatief duur)...

Echter, de TLR22 kon ook wel eens in de aanbieding komen binnenkort, want ik denk gezien wanneer beide auto's voor het eerst uitgekomen zijn, en de wereldkampioenschappen die eraan komen, dat beide auto's geüpdate worden (en die nieuwe kits zijn wel weer 200-250 euro - dat is het geld niet waard als je het mij vraagt).

Vanuit kosten perspectief en gezien er meer DEX's lijken rond te rijden zou ik daar voor gaan, maar feit is gewoon dat beide auto's echt goed rijden en zijn beide erg stevig gebouwd (de TLR nog wat meer dan de DEX).

3D Printing Upgrade Parts - FF210 Buggy
Reply With Quote