View Single Post
Old 23-07-2013
Origineelreclamebord's Avatar
Origineelreclamebord Origineelreclamebord is offline
Mad Member

Quote:
Originally Posted by qwerty View Post
Het enige wat ik zal moeten doen is de wielmeenemer andersom op de aandrijfas plaatsen omdat er anders te veel offset op de wielmeenemer komt te zitten en er nog maar heel weinig schroefdraad over blijft voor de wielmoeren. De wiel pen die in de wielmeenemers valt zitten bij durango heel diep in de wielmeenemer vergeleken elders. Ik weet niet of dat ook zo is met dat setje van asso? Voordat ik ga sleutelen en monteren is er een wiel offset verschil tussen losi en durango velgen? Niet dat ik er dadelijk achter komt dat er toch offset op had moeten zitten
Je kan de wielpin gewoon inkorten tot de benodigde lengte met een Dremel neem ik aan?

Re- de offset van de wielen, TLR wielen weet ik niet, maar TRF wielen zijn ongeveer 0.5-1mm verder naar buiten dan de Durango wielen. En toch lijkt de auto netjes onder de 250mm breed met 3* toe-in, ongeveer -2* camber en Proline Calibers... Dus even proberen denk ik, maar het zal vast wel los lopen. Mocht je nog wat vereisen wat niet leverbaar is, dan kan je nog 3D geprinte hexes overwegen

3D Printing Upgrade Parts - FF210 Buggy
Reply With Quote