View Single Post
Old 24-04-2013
Origineelreclamebord's Avatar
Origineelreclamebord Origineelreclamebord is offline
Mad Member

De DEX210 biedt uitstekende setup mogelijkheden en heeft eigenlijk vanuit de doos geen upgrades nodig (zover ik weet althans) - maar voor iemand die begint met racen kunnen de eindeloze instelopties aan die auto ook een barriere worden en intimiderend of verwarrend werken.

De B4 is gewoon al heel lang de standaard. Ok, rear motor is niet 'the flavour of the month,' maar rear motor werkt prima voor mij! Plus, als je later toch een mid-motor wil: er zijn meerdere conversies voor de B4 te koop: De X-6/X-6 Squared (die 2e hands lekker goedkoop zijn en super gaan op klei, heel aardig op kunstgras maar naar wat het schijnt iets minder vlug met snel wisselende bochtensecties), de C4.1 (gericht circuits met veel grip en daar ook erg, erg goed op - het chassis raakt wel wat makkelijk krom) en de Vega (ook meer gericht op kunstgras en tapijt zoals de C4.1 - steviger, maar ook wat duurder).

Met de 210 en B4 (of X-6) kan je denk ik niet fout gaan als het aankomt op de verkrijgbaarheid van onderdelen, setups en support Ook zou ik 2e hands wagen overwegen - dan kan je terwijl je wat in het race wereldje raakt rondkijken of je jouw auto dé bak vindt of iets anders zou willen op lange termijn
Reply With Quote