Quote:
Originally Posted by feniks
|
Jadoul in het geel!
Indien ik zo vrij mag zijn (en anders moet ge maar niet verder lezen): dit soort interclubs is in mijn beperkte ervaring idd heel wat anders dan een BNK.
Dat er wat minder volk op afkomt betkent dat je automatisch wat meer reeksen rijden kan, ofwel wat later starten en vroeger stoppen... jawel vroeger kon ik nooit genoeg krijgen maar ja, met vrouw en kind thuis en den job de volgende dag is dat allemaal toch een beetje anders nu.
Daarnaast kom je ook niet in de qualificaties in het vaarwater van de grote jongens die op de A-finale plaatsen azen en weinig begrip hebben voor de minder ervaren piloot (of in mijn geval weing oefenende piloot met niet altijd best afgestelde=onvoorspelbaaare buggy).
En tenslotte , laten we eerlijk zijn, hoe zwaarder de competitie hoe meer mensen zich laten meesleuren in allerlei zotte aankopen. we kennen ze allemaal wel, de mannen die er an 1 a 2 jaar en een klein fortuin armer de brui aangeven.
Stock klasse, god ja, er wordt veel over gezaagd, maar binnen deze kringen werkt het best wel: bij bpt is het tegenwoordig de dichtst bevolkte klasse gewoon omdat het leuk is. Zelfs Dirk die naar ik me herinner aanvankelijk vurig verdedigde dat het niet werken zou, wel diezelfde dirk reed vorige keer mee met zijn oude B4 en scheen zich goed te amuseren.