Thread: www.erccf.be
View Single Post
Old 14-05-2012
BPT-Merchtem's Avatar
BPT-Merchtem BPT-Merchtem is offline
Member

Amaai, Ludo, ziet dat ge der geen hartkwaal aan overhoudt hé....

Zo zie je inderdaad dat je al efkes uit het circuit bent, want die discussie is er al geweest.
Ik persoonlijk zie hier geen kwaad opzet in, want zoals Bas aanhaalt mikken ze hier inderdaad op een andere doelgroep.
Er is ook geen sprake van in't vaarwater te komen van het FBA, want het ERCCF geniet geen erkenning door de EFRA of IFMAR of wat dan ook, en heeft ook deze intensie niet. Je kan er dus ook geen officiële licentie aanvragen voor BK of Europese wedstrijden...
Zie het misschien als een overkoepelende organisatie voor mensen die niet wensen deel te nemen aan BNK, BK, GP, ...., maar die toch samen in een groepje willen op verschillende locaties deelnemen aan wedstrijden en zodoende een klassement verkrijgen.
Ik vind dit een tof initiatief en leuk alternatief.
Ikzelf rijd wel BNK, en als het past rijd ik zelf ook wel mee bij zo'n EPC.
Begrijp me nu niet verkeerd, ik ben geen stichtend lid of zo, maar ken de oprichters persoonlijk zeer goed, en heb er een goede band mee, vandaar dat ik ook zijn idee respecteer en steun. En ik denk niet dat ik daarom een slechter persoon ben, toch??
Trouwens, even terloops, maar de oprichter is ook lid in onze club, en zodoende ook lid van het FBA. Wat zou dan het probleem kunnen zijn?

Uiteindelijk denk ik toch dat we allemaal dezelfde interesse en hobby hebben...
Reply With Quote