View Single Post
Old 29-08-2011
€ric's Avatar
€ric €ric is offline
Member

Quote:
Originally Posted by janus_77 View Post
Hmmm daarvoor is de groep net niet groot genoeg, maar we hebben heel de tijd ook al aangegeven dat moderne elektronica toegestaan was. Maar ik kan ook nog wel voor je een brushed motor bouwen, die echt niet onder doet voor een brushless
Die ken ik . Voor de Wild One zal ik dit maar niet aan je vragen. Met die 'hard platic' big block originele achterbanden wordt het alleen maar donuts draaien. Voor mij zelfs met m'n TLR eigenlijk, vrees ik .
Het zware geschut van die dikke modified moteren doet niet onder voor brushless. Dus als er al verschil gemaakt gaat worden, dan kun je denk ik het beste 'zoals vroeger' een modified klasse (inclusief brushless) en standaard klasse (mabuchi e.d.) maken. Iedereen moet zelf maar inschatten welke klasse hij en zijn vintage aankunnen.

Hopelijk volgende keer meer deelnemers. In principe mag je dan voor mij ook nog wel een 4WD bijschrijven. We zitten dus al op 2 .

Ik zal de foto's nog een keer aan onze webm€€ster geven zodat deze op onze website gezet kunnen worden (?).