Quote:
Originally Posted by mart3pop
Bedankt voor de tips !
Ik heb 2.2 velgen gevonden die zonder aanpassing werken ; vooraan oude cougar 2000 velgen, en achter hedendaagse Kyosho velgen (eerste foto) ... toch een kleine offset probleem want de auto is achteraan 6 millimeter breder dan vooraan... 3 mm per wiel... zo grashoppper style  ik neem aan dat het kwa wegligging niet het beste is maja
Ik ben op zoek naar een preciese blueprint van de grotere shocktowers, om er kopiën van te maken en mijn korte asso shocks te kunnen gebruiken
Kunt u, als u per toeval  uw ultima uit elkaar haalt de shocktowers eens scannen (met een millimeterpapier erboven bvb) of precies meten ?
die rode shocks doen het nog, maar alle "klemmekes" waarmee je normaal de rijhoogte kunt afstellen zijn kapot... weet iemand waar ik dat kan vinden ? de shocks hebben een diameter van 10mm, misschien op shocks voor 1/18 ?
ik zal er dit weekend helaas niet bij zijn, maar ik ben voor volgend jaar zeker klaar ! enkel de lipos zullen niet-vintage zijn
|
Lap, weer wat vettige pop-ups me t*tten a volonte. Betere een andere stek zoeken om uw fotos te stockeren.
Ziet er cool uit, maar inderdaad s uitkijken voor deftige shocks. Een template heb je niet nodig: gewoon je oude tower op het mm paier en tracen , dan naargelang de extra lengte van de shock naar jouw keuze een beetje verlengen in de hooogte en taraa een persoonlijk ontwerp. Of gewoon bij tower hobies de purper geanodiseerde shocktoers vand de ST-15 bestellen. die zijn identiek in vorm en afmeting aan de towers van de turbo ultima.
De voorwielen wijder brengen kan je ofwel met de wide adapters voor tamiya to kyosho van team crp, of door andy's front arms te gebruiken, of... bwa teveel mogelijkheden, zet je creativiteit maar in