View Single Post
Old 26-07-2011
BPT-Merchtem's Avatar
BPT-Merchtem BPT-Merchtem is offline
Member

Met hoeveel ik moet rekening houden per klasse kan ik helaas nog niet vertellen, want we zijn eigenlijk met de club nog in de opstartfase.
We hebben nu ondertussen reeds een mooi ledenaantal bij mekaar en willen daarom, op vraag van onze leden, nu nog wat gaan organiseren.
Bedoeling is eigenlijk om pas volgend seizoen, 2012 dus, van start te gaan met een clubkampioenschap en indien mogelijk ook mee te draaien aan het rad van BNK .

Het kan ook niet de bedoeling zijn om mensen te gaan verplichten in bepaalde klassen te moeten rijden, of te zeggen dat ze moeten veranderen om wie weet welke reden ook. Ik ga er nog steeds van uit dat het fungehalte prioriteit heeft, en vooral hoog moet zijn.

En dat er dan Z-finale rijders in deze klasse zitten, so be it. Je zal altijd goede en minder goede piloten hebben, das waar. Zolang iedereen het naar z'n zin heeft, is voor mij alles goed !!!

Het idee is eigenlijk bij me opgekomen omdat ik zelf ondervind dat ik me eigenlijk steeds super amuseer als ik met m'n buggy rijd waar geen raketmotor opzit , maar das allicht te wijten aan het feit dat ik zelf geen meter kan rijden....

We zien wel wat ervan komt, en anders gaan we met z'n allen Z-finale rijden...
Reply With Quote